Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دستور شخص پادشاه بحرین سرویس‌های اطلاعاتی این کشور ملزم به همکاری گسترده با سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی ایتلجنس آنلاین در گزاشی نوشت: حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین به سرویس اطلاعاتی کشورش دستور داد نسبت به تقویت و توسعه همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل در چارچوب توافقنامه سازش دوجانبه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: بحرین همکاری امنیتی خود را با اسرائیل گسترش داده و تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های فن آوری سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل بهره مند شود.

اواسط ماه گذشته میلادی نیز راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین با عومیر بارلیف وزیر امنیت داخلی (رژیم) اسرائیل دیدار و در این رابطه با وی به رایزنی پرداخته بود.

بر اساس این گزارش، سرویس امنیت راهبردی بحرین به ریاست احمد بن عبدالعزیز آل خلیفه مجوز همکاری مستقیم و بی واسطه را با سرویس اطلاعاتی موساد و شاباک دریافت کرده است.

گفته می‌شود به زودی یک گروه از افسران اطلاعاتی اسرائیلی برای آموزش افسران اطلاعاتی بحرینی به این کشور سفر خواهند کرد.

بحرینی‌ها همچنین به شدت به دنبال خریداری سامانه‌های پدافندی اسرائیلی "سکای لاک" که برای رهگیری و سرنگونی پهپاد به کار می‌رود، هستند و در عین حال درخواست خرید پهپادهای تاکتیک از نوع هرمز را هم تسلیم طرف اسرائیلی کرده‌اند.

یادآوری می‌شود زمانی که سخن از آموزش مسایل امنیتی توسط افسران رژیم صهیونیستی به میان می‌‌آید معمولا منظور تهیه کنندگان این گزارش‌ها آموزش شکنجه و بازجویی از افراد است که سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در آن تبحر ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرویس های اطلاعاتی اطلاعاتی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو، گرفتار در تنگنای راهبردی بی‌ثمر بودن حمله به رفح

به نقل از خبرگزاری سما، گئور آیلند مشاور امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حمله به رفح نه تنها به نابودی حماس منجر نخواهد شد بلکه با از بین بردن چهار گردان حماس در رفح سرنوشت نظامی جنگ هم تعیین نمی‌شود.

وی افزود: برخلاف آنچه محافل رسمی اسرائیل بیان می‌کنند حمله به رفح مشکلی را حل نمی‌کند.

آیلند در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا کابینه رژیم صهیونیستی مصمم به حمله به رفح حتی به شکل تدریجی و تاکتیکی است، افزود: این نمایانگر گرفتار شدن اسرائیل در مخمصه است و اینکه به فشار نظامی دلخوش کرد.

از سوی دیگر «یسرائیل زیو» فرمانده اتاق عملیات سابق و ژنرال احتیاط رژیم صهیونیستی نیز درباره حمله به رفح هشدار داد.

وی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی در صورت حمله به رفح متحمل تاوان سنگینی خواهد شد، گفت: کشته شدن غیرنظامیان سبب خواهد شد که جهانیان تل آویو را مجازات کنند به ویژه که اسرائیل در حال حاضر نیز از بحران بین المللی واقعی رنج می‌برد و در آستانه صدور حکم بازداشت برای سرانش قرار دارد.

این در حالی است که خانواده‌های اسیران صهونیست نزد حماس، تظاهراتی در خیابان آیالون در تل آویو برگزار کردند و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسیران با مقاومت فلسطین شدند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • تل آویو، گرفتار در تنگنای راهبردی بی‌ثمر بودن حمله به رفح
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو