Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم ملی گفت: با توجه به شناختی که اسکوچیچ در چند سال حضورش در ایران دارد می‌تواند تیم ملی را در جام جهانی هدایت کند

صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال ایران به تمجید از دراگان اسکوچیچ پرداخت.

به گزارش طرفداری، صادق ورمزیار در خصوص صعود ایران به جام جهانی به مهر گفت:

قبل از هر چیز باید صعود ایران به جام جهانی را تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شرایط سختی که داشتیم توانستیم عراق پرقدرت را شکست داده و زودتر از موعد مقرر به جام جهانی صعود کنیم. با اینکه طارمی با شرایطی خیلی سخت به ایران رسید اما توانست با تک گلی که به ثمر رساند ایران را به جام جهانی هدایت کند ضمن اینکه یکی از بهترین‌های میدان، دروازه بان عراق بود که چندین بار فرصت گلزنی را از بچه‌های ایران گرفت.

ورمزیار افزود:

یک بار دیگر راهی جام جهانی شدیم. کار در دور مقدماتی با حضور در جام جهانی بسیار متفاوت خواهد بود. نیاز است که هر چه زودتر همه دست به دست هم دهند تا با یک برنامه ریزی صحیح، تیم ملی کشورمان آماده حضور درجام جهانی باشد.

ورمزیار ادامه داد:

بازی‌های تدارکاتی خوب با تیم‌های قدرتمند اروپایی می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. وقتی که ملی پوشان ما مقابل تیم‌های بزرگ قرار بگیرند ترس شأن خواهد ریخت. اگر چه بازیکنانی مثل آزمون، طارمی، حاج صفی و چند نفر دیگر در اروپا بازی می‌کنند و شناخت خوبی از اروپایی‌ها دارند اما باید با تیم‌های بزرگ و قدرتمند بازی کنیم تا نقاط ضعف ما توسط کادر فنی برطرف شده و یک تیم آماده باشیم که در جام جهانی مقابل رقبا قرار می‌گیریم.

ورمزیار ادامه داد:

ما نفرات خوبی داریم و باید تمرکزمان بر این باشد که بتوانیم به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم. در چند سال گذشته در همان مرحله اول باقی ماندیم ولی با توجه به نفرات خوبی که داریم می‌توانیم هدفی دیگر داشته و با ارائه بازی‌های خوب به دور بعد صعود کنیم. البته بستگی به این دارد که در چه گروهی قرار بگیریم و باید آرزو کنیم گروهی آسان باشد تا راه برای صعود ما هموار شود.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها اعتقاد دارند بهتر است کادر فنی بزرگ‌تری جایگزین اسکوچیچ و همکارانش شود گفت:

باید ببینیم که دنبال چه چیزی هستیم. اسکوچیچ چندین سال است که در فوتبال ما حضور دارد. فوتبال ما را به طور کامل می‌شناسد. از بازیکنان شناخت کامل دارد و اعتقاد دارم با این شرایط ۵۰ درصد از راه را رفته ایم. اسکوچیچ باید بماند و با تیم ملی به جام جهانی برود. او با توجه به شناخت از روحیات و خصوصیات اخلاقی بازیکنان ایران که دارد بهتر می‌تواند با آنها ارتباط برقرار کند. بنابراین برکناری او به صلاح نیست و اعتقاد دارم می‌تواند با تیم ملی در این تورنمنت بزرگ موفق باشد.

مدافع پیشین تیم ملی در پایان و در خصوص انتقادهایی که از دعوت نشدن حسینی و حضور اخباری در تیم ملی شده است گفت:

در اینکه حسینی شایسته حضور در تیم ملی بود شکی نیست. او بهترین دروازه بان لیگ امسال است اما این کادر فنی است که باید پاسخگوی دعوت اخباری باشد. شاید هم با توجه به اینکه تیم ملی ما صعود کرده است کادر فنی می‌خواهد برخی بازیکنان را محک بزند تا بهترین‌ها را برای جام جهانی انتخاب کند ضمن اینکه زمان زیادی تا شروع جام جهانی باقی مانده و بازیکنان می‌توانند با عملکردی خوب، سرمربی تیم را وادار کنند تا آنها را به تیم ملی دعوت و مسافر جام جهانی شوند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جزییات یک سرقت مشکوک از زبان وکیل فرهاد مجیدی رییس سابق اسپارتاک مسکو: سردار به بازیکنی متوسط در بوندسلیگا تبدیل می‌ شود یوونتوس بدون توقف؛ اقدام جدی برای جذب فدریکو گاتی پاری سن ژرمن برای جذب عثمان دمبله وارد عمل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»

در ادامه واکنش های مختلف  به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها مشاور راهبردی رئیس مجلس نسبت به  «اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان در کف خیابان» هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   «ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود.   قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند! ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است