Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:22:04 GMT

اعمال محدودیت در برگزاری جلسات

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۱۱۶

اعمال محدودیت در برگزاری جلسات

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - موسوی میرزائی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: درگیری خراسان جنوبی با سویه امیکرون هر روز در حال افزایش است؛ در جلسه ستاد ملی کرونا محدودیت‌های زیادی برای کنترل این سویه در سراسر کشور مدنظر نبود و اعمال محدودیت‌ها بنا بر شرایط استان بر عهده استاندار است.

او گفت: در شهرستان فردوس با توجه به وضعیتی که به وجود آمده است، محدودیت‌های بیشتری باید اجرا شود و تعطیلی مدارس این شهرستان تا پایان این هفته ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی میرزائی گفت: از امروز در تمامی جلسات بیشتر از ۲۵ درصد از فضا موجود نباید استفاده شود و همچنین زمان جلسات نباید بیشتر از ۹۰ دقیقه نباشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: سویه امیکرون کودکان را بیشتر درگیر می‌کند و با توجه به اینکه کمترین میزان واکسیناسیون در گروه سنی ۲۰ تا ۵۰ سال است این گروه درگیری بیشتری با سویه امیکرون دارند.

او گفت: بنا بر نیاز استان طرح واکسیناسیون خانه به خانه هم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا علوم پزشکی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده