Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوادار مراکشی به دلیل باخت تیم ملی کشورش مقابل مصر ایست قلبی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته با هدایت کارلوس کی روش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا مقابل مراکش صف آرایی کرد و موفق شد با درخشش محمد صلاح ستاره لیورپول با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «کیفاش» مراکش خبر داد در این بازی بعد از گل دوم مصر به مراکش یکی از هواداران در حال تماشای بازی دچار حمله قلبی شد.

طبق گزارش های رسیده از مراکش این هوادار مراکشی بعد از گلزنی ترزگه برای مصر در دقیقه ۱۰۰ و باخت مراکش از مصر دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.

این هوادار مسن مراکش با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد ولی تلاش کادر پزشکی برای احیایش بی نتیجه ماند.

فیلمی هم از انتقال این هوادار مراکشی به بیمارستان منتشر شده که رسانه طرفداری به دلیل صحنه های دلخراش آن را منتشر نکرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هوادار مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE

تاما تونگا، اولین بازی خود برای کمپانی WWE را برگزار کرد.

تاما تونگا، جدیدترین عضو بلادلاین امروز در نخستین بازی خود برای کمپانی WWE در بولونیای ایتالیا پا به رینگ گذاشت.

طرفداری | در مین ایونت شب دوم رسلمنیا 40 رومن رینز نتوانست از کمربند آندیسپیوتد WWE برابر کودی رودز دفاع کند. به دنبال این شکست، رئیس قبیله دیگر در اسمکدان حاضر نشد و به نظر سولو سیکوا در نبود او فرصت را مناسب دیده تا خود را به عنوان مرد اول بلادلاین جا بزند. سولو توطئه‌ای بزرگ علیه جیمی اوسو به دلیل شکست او مقابل جی در رسلمنیا ترتیب داد و جیمی را با تاما تونگا جایگزین کرد.

امروز و در یک رویداد بدون پخش تلویزیونی WWE، تاما تونگا نخستین بازی خود برای کمپانی WWE را انجام داد. او در این دیدار به همراه سولو سیکوا در مقابل تگ تیم ال ای نایت و رندی اورتون قرار گرفت و حاصل این دیدار تگ تیم، پیروزی بلادلاین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل