Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل خروطی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۳ دی‌ماه امسال با توجه وسعت سیل در جنوب فارس (شهرستان‌های بیرم لار، لامرد و مهر) قرارگاهی راه اندازی و امدادرسانی به مردم و تخلیه منازل آن‌ها از سیلاب با همکاری گروه‌های جهادی آغاز شد.

او با اشاره به تعمیر منازل آسیب دیده از سیلاب، افزود: با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طی دو روز آینده یک تیم ۲۰ نفره به مدت ۱۰ روز به مناطق اعزام و اقدام به بازسازی واحدهای تخریبی و تعمیری می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۸۰ منزل مسکونی در این سیلاب دچار آسیب دیده شده بود، از تهیه و توزیع اقلام ضروری، بسته‌های لوازم‌خانگی از جمله یخچال، گاز، فرش، پتو و سرویس ملامین به مردم آسیب‌دیده شد تا گرفتاری مردم رفع شود.

خروطی همچنین گفت:‌تامین و اهدای بخشی از دام سبک به خانوارهای روستایی و عشایر در برنامه است.

او بیان کرد: در این مدت یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۰ میلیون تومان، ۵ هزار کیلو گوشت منجمد به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان، ۴۰ چادر امدادی و ۲۲۰ تخته پتو، ۱۵ عدد بخاری گازی، ۶۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضروری بانوان، ۲ پک لوازم ورزشی به ارزش ۸۰ میلیون تومان، ۱۵ دستگاه بخاری، یک‌هزار لباس گرم به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۳۰۰ پک بهداشتی شامل (ماسک و ژل ضدعفونی) به ارزش ۱۰ میلیون تومان مناطق بین مردم سیل زده بیرم لارستان تهیه و توزیع شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس گفت: همچنین در آذرماه امسال ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اقدام به تهیه و اهدای ۱۰۰ ویلچر هرکدام به ارزش ۴ میلیون تومان (جمعا ۴۰۰ میلیون تومان) به کودکان تحت پوشش بهزیستی کرده است.

خروطی با بیان اینکه در طرح احسان رزمایش سلامت تعداد ۶۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۹۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد، اضافه کرد: در طرح احسان دلگرمی نیز تعداد ۷۶۰ دستگاه بخاری به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان با مشارکت گروه جهادی خریداری و بین خانوارهای فاقد بخاری که در مناطق سردسیر بودند، توزیع شد.

او در ادامه از کمک‌رسانی به دو خانواده دارای فرزند ۵ قلو و ۴ قلو، تامین هزینه درمان ۴ بیمار نیازمند به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان، تهیه و توزیع گوشت به مادران باردار آسیب دیده از کرونا و شناسایی آن‌ها توسط ۱۲۰ گروه جهادی در سطح استان خبر داد.

برچسب‌ها سیل معاونت هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل فارس سیل فارس ستاد اجرایی فرمان میلیون تومان آسیب دیده توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 

فرزاد نقی پور سرپرست مدیریت درجذب سرمایه گذاری در مناطق ازادماکو درگقتگوی اختصاصی باخبرنگارما بااشاره به سرعت شتاب در معرفی پتانسیلها و جاذبه های ماکو در بازارهای جهانی اظهارداشت ؛  با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.
وی با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.
نقی پور با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  اظهار داشت: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین پروژه مهم منجمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.
وی اضفه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی