Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت اسبق پرسپولیس گفت: متاسفانه سالهاست این مشکلات را برای پرسپولیس یدک می‌کشیم. یحیی گلمحمدی فشار زیادی را تا کنون متحمل شده است

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی و حواشی اخیر پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا به همه‌ی بچه‌های تیم ملی و مردم عزیز کشورمان تبریک می‌گویم، همانطور که می‌دانید رفتن به جام جهانی یک افتخار و لذتی‌است که بازیکنان باغیرت ملی‌پوش برایمان رقم زدند که به آنها خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که تیم ملی ما بدون دردسر صعود کرد و مردم‌مان خوشحال شدند. با این‌ همه مسائل و مشکلات و تاکید های فیفا، حضور بانوان در استادیوم قطعی شد و شاهد حضور تماشاگران خانم در بازی‌های ملی باشیم. این موضوع اگرچه با فشار و با تحمیل انجام شد اما خوشحالیم که این اتفاق رقم خورد و از لذت و هیجان تماشاگر بودن برخوردار شدند. بانوان کشورمان مظلوم هستند و لایق بهترین‌ها امیدوارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد و شاهد حضور همیشگی بانوان باشیم.

او ادامه داد: تاریخ ما نشان داده که حضور بانوان قطعاً مثمر ثمر خواهد بود. خدا را شکر که قدم اول برداشته شد و شاهد حضور جمعی از بانوان کشورمان باشیم. ما محرومیت هارا هر چقدر بیشتر کنیم مشکلات بیشتر خواهند شد. مطمئنم با حضور بانوان خیلی از مسائل اخلاقی هم حل می‌شود و اگر دور از تعصبات نگاه بهتری داشته باشیم اتفاقات مثبتی رقم می‌زنیم.

درخشان در ادامه صحبت‌هایش افزود: به نظر من حضور بانوان باید در لیگ هم اتفاق بیفتد. نشدنی نیست! مگر بازی ملی با بازی لیگ چه تفاوتی دارد؟ در هرصورت باید این شرایط توسعه پیدا کند و شاهد حضور خانواده‌ها، مرد و زن در کنار هم باشیم و فوتبال زیباتری را ببینیم. من فکرمی‌کنم توجه را بیشتر می‌کند، حساسیت را بیشتر می‌کند و از نظر روحی و روانی برای مردم بهتر است چراکه یک روزشان را به خوبی سپری می‌کنند و می‌توانند از یک محیط سالم استفاده کنند.

او در واکنش به عملکرد تیم ملی بانوان بیان کرد: عملکرد بانوان تاکنون بسیار خوب بوده و با اینهمه محدودیت و نداشتن بازی‌های تدارکاتی، همین که حضور پیدا کردند یک قدم خیلی بزرگی را برداشتند. فکر می‌کنم در آینده نتایج خیلی بهتر شود و بیشتر توجه شود به فوتبال بانوان و ما بتوانیم شکوفایی این خانم های و.رزشکار را ببینیم. باتوجه به اینکه توجه آنچنانی به آنها نشده، بازی های تدارکاتی نداشتند وخیلی از مسائل اولیه را که باید لحاظ کنند را نداشتند ولی با همه‌ی این مسائل حضور خودشان را نشان دادند و بنظر من با اینکه نتایج خیلی خوبی نگرفتند اما حضورشان در این مسابقات قدم مثبتی بوده برای پیشبرد ورزش برای خانم‌ها در آینده نزدیک.

درخشان در واکنش به غیبت برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق بیان کرد: اول از همه برای ما کسب ۳ امتیاز و رفتن به رقابت ‌های جام جهانی مهم بود که خداراشکر به این مهم دست پیدا کردیم. باید بگویم تفاوتی بین بازیکنانی که بر روی نیمکت بودند و یا در زمین بازی بودند نیست همه آنها یک هدف دارند و طبق شرایط و نظر سرمربی حضورشان تعیین می‌شود. تیم ما سطح کیفی خیلی خوبی دارد. تنها سالی است که نسبت به سال‌های گذشته اختلاف سنی خیلی کمتر است و بازیکنان خیلی خوبی را در تیم ملی داریم. بجر دو بازیکن که در زمین بودند بقیه‌ انها لژیونر هستند.

ادامه داد: بنظر من تیم خیلی خوبی داریم اما برای حفظ و توسعه فنی این تیم نیاز دارد در آینده یکسری مسائل را لحاظ کنیم. خوشبختانه با نبودن یکسری از بازیکنان نتیجه خوبی گرفتیم. ما در آسیا بازی کردیم و باید به فکر جام جهانی و سطح خیلی بالاتری از رقابت‌های فوتبال باشیم. در جام جهانی تیم های خیلی بزرگ، مربیان خیلی بزرگی را روی نیمکت هستند که هر کدام از آنها PHD این کار را دارند و مطمئناً کار برای ما سخت تر خواهد شد تا به آنها برسیم.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به حواشی این تیم و عملکرد مدیرعامل این تیم افزود: متاسفانه سال‌هاست این مشکلات را برای پرسپولیس یدک می‌کشیم. یحیی گل‌محمدی فشار زیادی را تا کنون متحمل شده است و خودش هم انتظار دارد توجه بیشتری به تیمش و بازیکنانش شود. نیازمند امکانات بیشتری برای رفتن رو به جلو دارد. با جابجا کردن مدیر عامل چیزی عوض نمی‌شود مدیرانی که می‌آیند باید تلاش کنند مشکلات پرسپولیس را حل کنند و اینکه ده مدیر عامل عوض شود و مشکلات همان باشد دردی  دوا نمی‌شود. امیدوارم با آمدن آقای درویش مشکلات حل شود و این تیم بزرگ از بحران آزاد شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید درخشان یحیی گل محمدی حضور بانوان شاهد حضور جام جهانی خیلی خوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با شکست مقابل شاگردان مجتبی حسینی از جام حذفی کنار رفت تا نتواند همانند فصل گذشته، موفقیت خود در این تورنمنت (قهرمانی حذفی) را تکرار کند. این در حالیست که آنها همچنان مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر محسوب می‌شوند و منتظر لغزش استقلال در صدر جدول هستند.

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: به نظرم با تمام احترامی که برای آلومینیوم قائلم و عقیده دارم خوب و جانانه بازی کردند، باید بگویم پرسپولیس در این بازی به خودش باخت نه به تیم حریف. وقتی شما از حریف جلو می‌افتید و فاصله دو گله ایجاد می‌کنید یعنی نسبت به حریف برتری دارید ولی اینکه بعداً در چند نوبت بازی برده را با تساوی عوض می‌کنید و در نهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار می‌کنید این نشان از تصمیمات اشتباه سرمربی در جریان بازی دارد که نتوانسته بازی را کنترل کند و از برتری تیمش محافظت کند. تعویض‌های اشتباه و بازی دادن به بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی از جمله این اشتباهات بود که در نهایت باعث شد پرسپولیس یک پیروزی را با شکست و حذف از مسابقات عوض کند.

وی با اشاره به روند این بازی گفت: اگر پرسپولیس ابتدا از حریف خود عقب می‌افتاد و بعد کار را به تساوی می‌کشاند قابل توجیه بود ولی وقتی شما جلو افتادی و برتری خودت را از دست دادی یعنی تصمیمات اشتباه گرفتی. برای همین است که می‌گویم پرسپولیس بازی را به آلومینیوم واگذار نکرد و به خودش باخت و متاسفانه حذف شد. جام حذفی می‌توانست میانبر خوبی برای قهرمانی و آسیایی شدن باشد ولی حالا فقط لیگ برتر باقی مانده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ماجرای تمدید قرارداد اوسمار که گفته می‌شد وابسته به نتیجه این بازی و تقابل با سپاهان است هم گفت: من همیشه گفته‌ام نباید در تصمیم‌گیری‌ها عجله کرد و احساسی برخورد کرد. الان وقت صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست و هنوز چند بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و باید صبر کنیم فصل تمام شود و بعد در مورد او تصمیم بگیریم. الان برای صحبت در مورد تمدید قرارداد با اوسمار زود است و بهتر است این موضوع به پایان فصل موکول شود.

وی در مورد عملکرد امیررضا رفیعی و تاثیر نبود بیرانوند در نتیجه این بازی گفت: به نظرم رفیعی در گل‌های دریافتی در جریان بازی مقصر نبود ولی اگر بیرانوند بود با توجه به تجربه بالاترش ممکن بود در ضربات پنالتی بهتر به پرسپولیس کمک کند.

درخشان در مورد تقابل حساس این هفته با سپاهان هم توضیح داد: کار پرسپولیس در این بازی سخت است و با توجه به حذف از جام حذفی سخت‌تر هم شد و بازیکنان با استرس بیشتری به بازی‌ها می‌روند. سپاهان هم در چند هفته اخیر دوباره اوج گرفته و به روزهای خوبش نزدیک شده است. اگر پرسپولیس این بازی را ببرد تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک شده است چرا که سخت‌ترین بازی در بین بازی‌های باقی مانده این دیدار است.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!