Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

علیرضا نیکبخت در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: خدا را شکر که بچه‌ها با یک بازی خوب توانستند مزد زحماتشان را بگیرند و صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشتیم.  این تیم یک نسل خیلی خوب از بازیکنان است و می‌تواند کارهای بزرگی در جام جهانی انجام دهد و امیدوارم در قرعه‌کشی جام جهانی شرایطی فراهم شود که بتوانیم برای اولین بار شاهد صعود به مرحله حذفی مسابقات باشیم و این پتانسیل در این مجموعه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد عملکرد اسکوچیچ گفت: واقعاً عملکردش خوب بوده و جای حرف و حدیثی باقی نمانده است. یک سری افراد مغرضانه انتقاد می‌کنند و سرمربی تیم ملی را می‌کوبند ولی این نتایج جای هیچ انتقادی باقی نگذاشته است. یادمان نرفته در دور قبلی مسابقات به چه مشکلاتی برخورده بودیم و حتی از مرحله قبلی هم امید نداشتیم صعود کنیم و حالا می‌گوییم اسکوچیچ کار شاقی نکرده است و این بازیکنان در هر شرایطی این نتایج را می‌گرفتند. قبول که بازیکنان خوبی در اختیار سرمربی است ولی بازی گرفتن از یک تیم خوب هم هنر می‌خواهد که کار سرمربی است.

پیشکسوت فوتبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه هم عنوان کرد: اتفاق خیلی خوبی بود و می‌توانست زودتر از این هم اتفاق بیافتد. امیدوارم یک روز که کرونا کاملاً از جامعه پاک شد و محدودیت‌ها برداشته شد یک ورزشگاه پر از جمعیت ببینیم که حداقل ۵۰ هزار خانم در ورزشگاه باشند و مطمئن باشید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و افرادی که نگران هستند متوجه می‌شوند نگرانی‌شان بیهوده بوده است.

نیکبخت در مورد دعوت کنعانی‌زادگان به تیم ملی بعد از حواشی ایجاد شده گفت: الان تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و نمی‌خواهم حرف‌های ناراحت کننده بزنم و کام مردم عزیزمان را تلخ کنم ولی خب از یک سری مسائل نباید چشم پوشی شود. شما نگاه کنید زمان ما سر مسائل خیلی کم اهمیت‌تر چه برخوردی با بازیکنان صورت می‌گرفت؟ چه بلای سر خود من آوردند؟ تازه موضوع من این شکلی نبود و یک مساله خیلی ساده‌تر بود ولی به فوتبالم ضربه سنگینی خورد. یا مجاهد خذیراوی بنده خدا فوتبالش را نابود کردند ولی حالا از کنار یک سری مسائل به راحتی عبور می‌کنند. قبول که هر کسی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد و خود من هم در زندگی کم اشتباه نداشتم و نمی‌گویم کاری کنید که فوتبالش نابود شود ولی یک برخوردی انجام شود که فکر نکنند فدراسیون فوتبال این مسائل برایش مهم نیست. حداقل یک جریمه مالی برای طرف در نظر بگیرید تا بگویند یک برخوردی صورت گرفته است.

وی در مورد شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم پدیده توضیح داد: شرایط لیگ خدا را شکر خوب است و منتظریم نیم فصل دوم شروع شود و بازی‌ها حساسیت بالایی دارند خصوصاً بالای جدول رقابت جذابی را شاهد هستیم. در مورد پدیده هم فقط باید بگویم متاسفم. فوتبال مشهد که این همه استعداد به فوتبال ایران معرفی کرده به روزی افتاده که تنها نماینده‌اش هم در حال سقوط است و دلیلش هم فقط روی کار آمدن افراد ناکارآمد و نا لایق است. امیدوارم تنها سهمیه فوتبال مشهد نابود نشود.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه انتقاداتی از استقلال و فرهاد مجیدی داشت و این موضوع در فضای مجازی واکنش‌هایی به همراه داشت، گفت: من هیچ وقت از استقلال و فرهاد مجیدی انتقاد نکردم و همیشه حامی بودم و اگر حرفی از من شنیدید که اینطور برداشت شده که دارم انتقاد می‌کنم برداشت اشتباهی بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال علیرضا نیکبخت واحدی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود. او شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله علی عباسی ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی که در حسینیه ستاد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ است. انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید. این انقلاب همچنان مدیون اندیشه‌های شخصیت‌‌های بزرگ است، شخصیت‌ها و اندیشمندانی که در نظریه‌پردازی و تنظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند و استاد شهید مطهری یکی از برجسته‌ترین این شخصیت‌هاست.

وی، شهید مطهری را مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین برشمرد و افزود: شهید مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه به ویژه جوانان بشناساند. این شهید والامقام فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود که با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پاسخ شهید مطهری به اندیشه ماتریالیستی روشنفکرنماهای زمان، قوی‌ترین پاسخ بود. امروز شرایط جامعه ما نیز به گونه‌ای است که برخی جوانان به اندیشه لیبرال دموکراسی شیفتگی نشان می‌دهند بدون اینکه شناختی از آن داشته باشند. در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد. ما بایستی این شعارها را تحلیل و نشان دهیم که بی‌محتوا هستند.

عباسی بیان کرد: شهید مطهری از توان علمی و قلم خود برای تبیین و دفاع از آموزه‌های اسلام ناب و بالاخص مسئله حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب و غیره استفاده و ایفای نقش کرد. در مسئله نظام زن هنوز هم با تمدن امروز چالش داریم، مقام معظم رهبری فرمودند حجاب فی نفسه چالش نبود اما دست‌هایی از بیرون تلاش دارد تا آن را به یک چالش تبدیل کند. شهید مطهری برای دفاع از اسلام با تمام وجود در صحنه بود و امروز هم میدان نزاع ادامه دارد و ما باید در صحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد؛ اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران