Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان قایقرانی در بازدید رییس کمیته ملی المپیک درخواست حمایت بیش‌تر و کمک به تهیه تجهیزات بهتر داشتند. به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و نصراله سجادی، مشاور رییس کمیته از اردوی تیم ملی قایقرانی رویینگ بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن نصیری، قهرمان رویینگ آسیا در این دیدار بیان کرد: پیست استاندارد نداریم، امیدوارم بعد از تعطیلات عید در پیست استاندارد تمرین کنیم چون در پیست هزار متر اذیت می‌شویم.  امیدوارم کمک کنید تا چند پارو تهیه کنیم و تشکر می‌کنم که تلاش کردید قایق‌ها ترخیص شوند. ما توانایی کسب مدال در بازی‌های آسیایی را داریم فقط امیدوارم کمک‌های کمیته ملی المپیک کم‌تر نشود.

مهسا جاور نیز گفت: این دوره حمایت‌های خود را از ما بیش‌تر کنید. واقعا ما مشکلات امکانات و تجهیزات داریم‌ و امیدوارم حمایت‌های کمیته ملی المپیک از ما دریغ نشود.

صالحی امیری در واکنش به صحبت‌های ورزشکاران گفت: قایق‌ها را باید در موزه نگه داریم. هر چه در توان‌مان باشد برای قایقرانی کوتاهی نمی‌کنیم و وزارت ورزش هم همین رویکرد را دارد. نازنین ملایی در المپیک درخشید و اعتبار قایقرانی است. قایقرانی نشان  داد توجه شود، می‌توان نتیجه گرفت.

او افزود: همه شهادت می‌دهند تغییرات در فدراسیون و قایقرانی محسوس است و سهرابیان هر چه در توان داشته، گذاشته است. قایقرانی یکی از امیدهای ما در بازی‌های آسیایی است‌. ما تا جایی که توان داشتیم کمک کردیم نکته این است ما باید با واقیعت‌ها زندگی کنیم. کشور تحریم است و دولت با تمام توان تلاش می‌کند شرایط خوبی فراهم کند. وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی بازی‌ها باور دارند  قایقرانی در مسیر جهش قرار دارد و باید کمک شود تا به قله برسد. این روند ادامه داشته باشد در بازی‌های المپیک پاریس، قایقرانی خوب ظاهر می‌شود. تامین زیرساخت‌ها حق قهرمانان است و در حد توان  کمک کردیم و مطمئن باشید قایقرانی در اولویت ما قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های آسیایی2022 سیدرضا صالحی امیری قايقراني کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران

 به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

منبع: مهر

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران