Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کاخ گلستان از برپایی تور مجازی بازدید از کاخ و بخش های ممنوعه آن در قالب تور مجازی و در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، آفرین امامی رئیس کاخ گلستان به گفت: برای اولین بار توانستیم تور مجازی به زبان انگلیسی و فارسی را برای بازدید از همه بخش‌های مربوط به کاخ گلستان راه اندازی کنیم در نمایشگاه گردشگری تهران این تور مجازی رونمایی شده است و در سایت کاخ نیز این تور به زبان فارسی قابل استفاده بوده و تا چند روز دیگر نسخه انگلیسی آن نیز بارگزاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بازدیدکنندگان از این تور مجازی می‌توانند بخش‌هایی از این کاخ را ببینند که امکان بازدید عموم برای آنها وجود ندارد یا ورود به آنها ممنوع است به عنوان مثال مردم تنها می‌توانند طبقه همکف شمس العماره را ببینند اما در این تور مجازی امکان بازدید از طبقات دیگر آن فراهم است. همینطور می‌توان در قالب این تور به بخش‌های دیگر کاخ سفر کرد.

امامی گفت: در بخش دیگری از این تور مجازی امکان بازدید از تابلوها وجود دارد به نحوی که بازدیدکننده تابلوهای معروف کاخ را رو در روی خود می بیند و می‌تواند جزئیات آن را نیز مشاهده کند. دیدن تابلوها در فاز اول قرار دارد و در فاز بعدی این اتفاق برای دیدن جزئیات همه اشیای کاخ وجود دارد البته در حال حاضر نیز می‌توان این اشیا را دید اما از فاصله‌ای دورتر.

رئیس کاخ گلستان گفت: تور مجازی نمایشگاه به گونه‌ای طراحی شده که امکان افزایش محتوا برای آن وجود دارد و می‌توان فاز به فاز آن را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه ایده ایجاد تور مجازی برای کاخ گلستان در دوران کرونا شکل گرفت گفت: در غرفه کاخ گلستان که تا پایان نمایشگاه گردشگری برپاست هر روز تابلوهایی از نسخ خطی و نقاشی‌های کاخ در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاخ گلستان تور مجازی تور مجازی کاخ گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد