Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:14:08 GMT

۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۵۷۰

۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الله کرمانی، سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: دو پروژه راهداری، ۱۰ پروژه جهاد کشاورزی، یک پروژه آب و فاضلاب، پنج پروژه شرکت توزیع برق، پنج پروژه شرکت گاز و یک پروژه کمیته امداد، با اعتبار ۴۲۵ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح سرخه در دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو پروژه اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در سرخه افتتاح خواهد شد.

کرمانی گفت: همچنین در این دهه، عملیات اجرایی هفت پروژه عمرانی با 184 میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود که مهم‌ترین آنها شرکت گاز استان سمنان، شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، اوقاف و امور خیریه و شهرداری سرخه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه عنوان کرد: عملیات اجرایی یک پروژه اقتصادی که متعلق به شرکت آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال نیز در دهه فجر در سرخه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر در روز ۱۷ بهمن، سفر یک‌روزه استاندار به شهرستان سرخه خواهد بود که برای این روز هشت برنامه تدارک دیده شده که این برنامه‌ها در شهر سرخه و در روستای عبدالله‌آباد اجرا می‌شود.

کرمانی عنوان کرد: برای دهه فجر امسال ۳۵۰ برنامه در نظر گرفته شده که ۹۸ عنوان شاخص آن در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۶/ام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر فرمانداری شهرستان سرخه فرمانداری سرخه میلیارد ریال دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   غفوریان مدیر جهاد کشاورزی سرخه گفت : سطح زیر کشت گوجه سبز در این شهرستان  ۱۴ هکتار است و پیش بینی شده از هر هکتار ۱۰ تن محصول برداشت شود .

وی با بیان اینکه بیشترین ارقام کشت شده  برهانی و شهریاری گفت : روستای لاسجرد تولید کننده بهترین نوع گوجه سبزها در شهرستان سرخه است .

برداشت گوجه سبز تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه