Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان این کمیته و کادر سرپرستی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو از اردوی تیم ملی قایقرانی بازدید کردند.

بهمن نصیری ملی‌پوش رویینگ عنوان کرد: پیست استاندارد نداریم، امیدوارم بعد از تعطیلات عید در پیست استاندارد تمرین کنیم، چون در پیست هزار متر اذیت می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امیدوارم کمک کنید تا چند پارو تهیه کنیم و البته تشکر می‌کنم که قایق‌ها ترخیص شد.  ما توانایی کسب مدال در بازی‌های آسیایی داریم و فقط امیدوارم کمک‌های کمیته ملی المپیک کمتر نشود.

صالحی امیری در واکنش به صحبت‌های ورزشکاران گفت: قایق‌ها را باید در موزه نگه داریم. هر چه در توان‌مان باشد، برای قایقرانی کوتاهی نمی‌کنیم و وزارت ورزش هم همین رویکرد را دارد. نازنین ملایی در المپیک درخشید و اعتبار قایقرانی است. قایقرانی نشان  داد  اگر توجه شود، می‌توان نتیجه گرفت.

وی افزود: همه شهادت می‌دهند که تغییرات در فدراسیون و قایقرانی محسوس است و همه شهادت می‌دهند که سهرابیان هر چه در توان داشته، گذاشته است. قایقرانی یکی از امیدهای ما در بازی‌های آسیایی است‌.

صالحی‌امیری تاکید کرد: می‌تواند همه ظرفیت‌های کشور  در اختیار شما قرار بگیرد. نازنین ملایی در توکیو درخشید و اعتبار قایقرانی ثابت شد. همچنین ثابت شد اگر از قایقرانی حمایت شود، جایگاه خوبی کسب خواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: نباید توقع داشت که تغییرات یک شبه انجام شود.‌ سهرابیان رئیس فدراسیون برای درخشش قایقرانی زحمت زیادی کشید. آغاز بازدیدهای امروز ما برای بازی‌های آسیایی از قایقرانی بود و این پیام را دارد که این رشته از امیدهای ما در بازی‌های آسیایی است. ما در حد توان خود از قایقرانی حمایت می‌کنیم، اما برخی از موارد در توان ما نیست. در خرید تجهیزات اعلام کردیم که مانع وجود ندارد. حتی خواستیم قایق از ژاپن خریداری شود، اما آقای سهرابیان گفتند امکان وارد کردن آن وجود ندارد.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآوری کرد: شرایط کشور را می‌دانیم و باید با واقعیت‌های موجود زندگی کنیم. ورزش از فشار تحریم‌ها خارج نیست. در واقع اینگونه نیست که دولت و مجلس نخواهد که به ما کمک کند.

وی گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی در هانگژو و المپیک یک باور دارند و آن، این است که این رشته در مسیر رشد است و باید حمایت شود تا به قله برسد. البته باید با منطق و برنامه پیش رفت. اگر برنامه‌ها ادامه داشته باشد، در المپیک پاریس شرایط بهتری خواهیم داشت.   

صالحی امیری عنوان کرد: زیرساخت‌ها و تجهیزات حق قهرمانان است و ما به عنوان کمیته در حد توان کمک کردیم. منت هم نداریم، چون وظیفه ما کمک کردن است. در اولویت‌های ما در  امسال و سال آینده و برای المپیک پاریس، قایقرانی جزو فدراسیون‌های اصلی مورد هدف ما است.

در ادامه قایقرانان درخواست کردند که از قایق‌های خریداری شده در رویینگ استفاده کنند که سهرابیان رئیس فدراسیون گفت: در لیگ از قایق دو نفره استفاده شد و آنها افتتاح شدند. در جلسه با مربیان نیز این کار پیگیری می‌شود و قایق‌ها به راحتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.زمان سفر سجادی و صالحی امیری به المپیک زمستانی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قایقرانی سید رضا صالحی امیری قایقرانی کمیته ملی المپیک ایران بازی های آسیایی کمیته ملی المپیک صالحی امیری قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا کمتر از سه ماه دیگر باید کاروان ورزش ایران در المپیک 2024 پاریس شرکت کند و سپس بازی های داخل سالن آسیا و همچنین المپیک زمستانی را در سال جاری در پیش دارد، بودجه مدنظر این کمیته از سوی مجلس رد شده و کاهش یافته است.

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد کاهش بودجه کمیته ملی المپیک عنوان کرد: "در مورد بودجه  رایزنی خوبی با سازمان برنامه ریزی بودجه داشتیم اما در  لایحه  بودجه که به مجلس رفت، ردیف اصلی بودجه ما که مربوط به رویدادهای بین المللی بود، حذف شد و  سازمان برنامه‌ریزی و بودجه تلاش کرد و قسمتی از آن عدد برگشت تا برای سه رویداد  مشکلی نداشته باشیم اما اگر آن عدد تغییر نمی کرد بودجه خوبی داشتیم. شاید الان بودجه رشد زیادی نداشته باشد اما باز هم در مجلس در حال بررسی است و اصلاحات اولیه صورت گرفته و منتظر رقم نهایی هستیم."

او در بخش بعدی این اتفاق را یک شوک بزرگ در سال المپیک می داند: "انتظار نبود در سال المپیک چنین اتفاقی برای بودجه کمیته ملی المپیک رخ دهد. شوک بزرگی در سال ۱۴۰۳ به کمیته ملی المپیک وارد شد. دلیل اینکه جلسه قبلی هیات اجرایی هم کنسل شد این بود که اعضای هیئت اجرایی، رئیس و من به عنوان دبیرکل با کمک سازمان برنامه‌ریزی و بودجه در تلاش بودیم تا بخشی زیادی از اشکالاتی که در لایحه بودجه کمیته ملی المپیک بود را اصلاح کنیم. عدد ۳۸۰ میلیارد تومانی را سازمان برنامه‌ریزی و بودجه برای ما اصلاح کرد. قرار شد کمیسیون تلفیق و کمیسیون فرهنگی مجلس هم کمکی به ما داشته باشند و اگر این دو اتفاق رخ دهد عدد ۵۰۰ میلیارد تومانی که از ما کم کرده بودند حدودا برمی‌گردد. امیدوارم با این اصلاح و کمک مازادی که در مجلس می‌شود، این گره‌ها باز شود. امیدواریم این مشکل حل شود. سال گذشته تنها یک رویداد رسمی داشتیم اما امسال سه رویداد در پیش رو داریم. "

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین