Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - پنجره  نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان فوتبال اروپا که از اول ژانویه سال ۲۰۲۲  باز شده بود امروز(۳۱ ژانویه )بسته خواهد شد. در این روز‌ پایانی فصل زمستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، اخبار گوناگونی در رسانه‌های معتبر منتشر شده است که در این گزارش به مهمترین آن ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Fichajes، بایرن مونیخ به رقابت برای جذب حکیم زیاش، وینگر چلسی پیوست. غول‌های بوندسلیگا امیدوارند که بر سر قرارداد قرضی دیرهنگام که شامل گزینه خرید نیز باشد، با چلسی به توافق برسند.

 

 

به گزارش اسکای اسپورت، لیون در حال مذاکره با تاتنهام برای جذب تانگوی اندومبله هافبک این تیم است. باشگاه فرانسوی مایل است این ملی پوش فرانسوی را به عنوان جانشین برونو گیمارش که به نیوکاسل پیوسته است به خدمت بگیرد. به گزارش ۹۰Min، نیوکاسل همچنان امیدوار است که جسی لینگارد از منچستریونایتد را در روز آخر نقل و انتقالات جذب کند. آن‌ها قبلاً با ملی پوش انگلیسی درباره شرایط شخصی به توافق رسیده اند.

GOAL می‌گوید وستهام پیشنهادی برای جذب دوژه کالتا-کار مدافع کروات مارسی ارائه کرده است. چکش‌ها پیشنهادی در حدود ۲۲ میلیون یورو به اضافه پاداش و درصدی از فروش مجدد برای این بازیکن ۲۵ ساله ارائه کرده اند. بر اساس گزارش GOAL، یوونتوس با بوروسیا مونشن گلادباخ برای خرید دنیس زکریا هافبک این تیم به توافق رسیده است. این ملی پوش سوئیسی به تورین رفته است تا مراحل تست پزشکی خود را انجام دهد. نیوکاسل یونایتد جذب برونو گیمارش از لیون را با قراردادی ۳۳ میلیون پوندی تایید کرد. این هافبک برزیلی که سال گذشته به عنوان عضوی از تیم سلسائو در توکیو ۲۰۲۰ صاحب طلای المپیک شد، دومین بازیکن گران قیمت تاریخ این باشگاه شد. گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد که میلان در حال آماده سازی پیشنهادی برای انتقال قرضی دیرهنگام دله الی هافبک تاتنهام است. آرسنال آماده است تا به پیر امریک اوبامیانگ اجازه دهد به صورت قرضی به بارسلونا بپیوندد، اما این معامله به انتقال عثمان دمبله از نیوکمپ بستگی دارد. اگر غول‌های لالیگا بتوانند ملی‌پوش فرانسوی را از فهرست خود حذف کنند، در این صورت می‌توانند مهاجم گابنی آرسنال را به خدمت بگیرند.

به گزارش دیلی میل، چلسی علاقه خود را به رافینیا وینگر لیدز اعلام کرده است. وستهام همچنین مشتاق جذب ملی پوش برزیلی است که انتظار می‌رود فعلاً در الند رود بماند، اما اگر پیشنهادی مناسب در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه شود، می‌تواند این تیم را ترک کند. Liverpool Echo ادعا می‌کند که لیورپول ممکن است در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات، نکو ویلیامز مدافع ملی پوش ولز را به طور قرضی به بورنموث منتقل کند. دیلی استار گزارش می‌دهد که ارلینگ هالند در آرزوی انتقال تابستانی به بارسلونا است.این بازیکن نروژی در گذشته به شدت با رئال مادرید و منچستریونایتد در ارتباط بوده است، اما گفته می‌شود که اگر بوروسیا دورتموند قصد فروش هالند را داشته باشد، او به دنبال انتقال به نیوکمپ است.

به گزارش دیلی میل، به تاتنهام پیشنهاد شده است تا عثمان دمبله، وینگر بارسلونا را به خدمت بگیرد. به گزارش talkSPORT، دین هندرسون، دروازه بان ذخیره منچستریونایتد در صف انتقال به نیوکاسل است. آن‌ها به دنبال یک گلر جدید هستند و همچنین به برند لنو از آرسنال هم علاقمند شده اند. یونایتد قرار است به این بازیکن ۲۴ ساله اجازه دهد تا قبل از پایان ضرب الاجل روز دوشنبه به صورت قرضی راهی سنت جیمز پارک شود.

کار انتقال رودریگو بنتانکور از یوونتوس به تاتنهام، تمام شد. قراردادی به مبلغ ۱۹ میلیون یورو به اضافه ۶ میلیون یورو نهایی شد. او به همراه دژان کولوسفسکی به اسپرز می‌پیوندد. یوونتوس دنیس زکریا را به عنوان جایگزین بنتانکور به خدمت خواهد گرفت. لوئیز دیاز مهاجم کلمبیایی ۲۵ ساله پورتو، هم تیمی مهدی طارمی، با قراردادی ۵ سال و نیمه، به ارزش ۵۰ میلیون پوند به طور رسمی به لیورپول پیوست.

به گزارش اسکای اسپورت، نیوکاسل برای خرید دن برن، مدافع ۲۹ ساله برایتون بر سر مبلغ ۱۵ میلیون پوند به توافق رسیده است. همچنین به گزارش سان، نیوکاسل عیسی دیوپ، مدافع وستهم را به لیست علاقمندی‌های خود در نقل و انتقالات اضافه کرده است. به گزارش RMC Sport، تانگوی اندومبله از تاتنهام در آستانه بازگشت به لیون قرار دارد و پاری سن ژرمن در آستانه معامله برای جذب هافبک فرانسوی است. اندومبله که در ابتدا با مبلغ ۵۵ میلیون پوند در تابستان ۲۰۱۹ از لیون به اسپرز رفت، قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به صورت قرضی به استادیوم گروپاما بازخواهد گشت. به گفته جرارد رومرو، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال بر سر قرارداد قرضی ۶ ماهه با بارسلونا به توافق رسیده است. به گزارش گاردین، اورتون با منچستریونایتد بر سر خرید قرضی دونی فن د بیک، هافبک هلندی ۲۴ ساله این تیم به توافق رسیده است. انتظار می‌رود فن دی بیک اولین خرید فرانک لمپارد پس از معرفی رسمی او به عنوان سرمربی جدید اورتون باشد. به گزارش میرر، تاتنهام به دنبال جذب ایو بیسوما مدافع برایتون قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. گزارش شده است که برایتون ۵۰ میلیون پوند برای بیسوما می‌خواهد. به گزارش Fichajes، اورتون مایل است راس بارکلی هافبک چلسی را دوباره به خدمت بگیرد. فرانک لمپارد سرمربی جدید تافی‌ها زمانی که سرمربی چلسی بود، با این بازیکن ۲۸ ساله کار کرده بود. GOAL تایید می‌کند که تاتنهام در حال نهایی کردن قرارداد جذب دژان کولوسفسکی هافبک یوونتوس است. این بازیکن ۲۱ ساله به صورت قرضی با گزینه خرید به اسپرز ملحق خواهد شد. تاتنهام مبلغ ۵ میلیون یورو بابت انتقال قرضی و در صورت امضای قرارداد دائمی با کولوسفسکی در تابستان، ۳۵ میلیون یوروی دیگر به یوونتوس پرداخت خواهد کرد. برنلی با ولفسبورگ برای جذب ووت وگهورست مهاجم هلندی به توافق کامل رسیده است. هزینه این انتقال حدود ۱۵ میلیون یورو خواهد بود. به گزارش اسکای اسپورت، آرسنال پیشنهاد دوم کریستال پالاس را برای جذب ادی انکتیا را رد کرده است.پالاس تنها امروز را فرصت دارد تا سومین پیشنهاد خود را برای انکتیاه ارائه کند. به گزارش Calciomercato، یوونتوس در حال مذاکره برای جذب ناهیتان ناندز، هافبک کالیاری است. بیانکونری‌ها به دنبال جذب این بازیکن ۲۶ ساله به عنوان جانشین بالقوه رودریگو بنتانکور هستند. ناندز تا سال ۲۰۲۴ با کالیاری قرارداد دارد. ایگالو مهاجم سابق منچستریونایتد به مدت یک سال و نیم به الهلال پیوست. میرر ادعا می‌کند که فروش جولیان آلوارز به منچسترسیتی دست ریورپلاته را برای جذب ادینسون کاوانی ستاره منچستریونایتد باز می‌گذارد.

برنتفورد همچنان در تلاش است تا قرارداد کریستین اریکسن را در اسرع وقت تکمیل کند. البته نیاز به آزمایش‌های پزشکی مهم است. طبق ادعای دیلی استار، اولین اقدام فرانک لمپارد به عنوان سرمربی اورتون، وتو کردن فروش دومینیک کالورت-لوین به آرسنال خواهد بود. النصر آخرین پیشنهاد را به پیر امریک اوبامیانگ ارائه کرده است. آن‌ها آماده اند تا معادل دستمزد او در آرسنال را بپردازند. همچنین او می‌تواند بعد از ۱۲ ماه قراردادش را فسخ کند و به اروپا بازگردد.

بیشتر بخوانید 

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - ۸ بهمن آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات منچستر یونایتد نقل و انتقالات فوتبال اروپا توافق رسیده صورت قرضی میلیون پوند میلیون یورو برای جذب ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های چلسی، تاتنهام، استون ویلا، المپیاکوس، رم و بایرلورکوزن در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز پنجشنبه

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (عراق - اندونزی) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (چلسی - تاتنهام) ساعت ۲۲:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ کنفرانس اروپا (استون ویلا - المپیاکوس) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ کنفرانس اروپا (فیورنتینا - بروخه) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

لیگ اروپا (رم - بایرلورکوزن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ اروپا (مارسی - آتالانتا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 749996

دیگر خبرها

  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات