Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@00:26:13 GMT

برنامه‌های ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۶۲۹

برنامه‌های ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا رضایی رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: سعی کردیم مراسم‌ها  را به طوری برنامه‌ریزی‌ کنیم که در تمامی نقاط استان جشن انقلاب را داشته باشیم و همه مردم در شهرها و روستاهای سراسر استان در این جشن شریک و سهیم باشند؛ از این رو ستادهای دهه‌ فجر در شهرها و روستاهای مختلف استان تشکیل شده‌است تا برای حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر بسترسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال دهه فجر با ایام ماه رجب مقارن شده‌است و به سفارش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مراسم‌های دهه فجر باید مردمی برگزار شود و همچنین مردم در تمام مراحل برنامه‌ها از جمله، تصمیم‌گیری، اجرا، حرکت، رویکردها و در تصمیمات مهم حضور داشته باشند.

رضایی با اشاره به حکمی که رهبری به تازگی برای ریاست جدید هماهنگی تبلیغات اسلامی فرستادند و بر مردمی بودن بزرگداشت‌ها تأکید کردند، گفت: پویایی و پایداری انقلاب و نظام منوط به حضور مردم است و هر جایی که مردم حضور داشتند برای نظام دستاورد و موفقیتی بود.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: از دیگر برنامه‌ها برای دهه فجر امسال امید و نشاط آفرینی است که باید تلاش کنیم علاقه مردم را با آرمان‌ها و شعارهای اصلی انقلاب در این ایام بیشتر آشنا کنیم‌ و البته وحدت‌آفرینی یکی از راهبردهای اصلی و محتوایی برنامه‌های امسال دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌هایی با ۲۷ کارگروه تخصصی محتوایی برای برنامه‌های امسال دهه فجر تشکیل شده و هدف از تشکیل این کارگروه‌ها چند مسأله مهم است؛ ابتدا اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است برای اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح کنیم و در کنار آن  پیشرفت‌هایی را که در داخل کشور در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، نظامی اتفاق افتاده را بیان کنیم.

رضایی با تأکید بر سخن رهبری در مورد جهاد تبیین افزود: امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است و هر کس سعی می‌کند روایت خود را بیان کند که دشمنان ما سعی بر تحریف کردن روایت انقلاب را دارند و وظیفه ما این است که در این فرصت چهره حقیقی و واقعی انقلاب، همان چهره‌ای که موجب خدمت به مردم، استقلال سیاسی، استکبار ستیزی و رهاشدن از سلطه استعمارگران  است را بیان کنیم که این اتفاق میسر نمی‌شود مگر به واسطه تفکر انقلابی مردم ایران. 

رئیس ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر اصفهان تأکید کرد: یکی از جهاتی که ما باید در جهاد تبیین با آن حرکت کنیم بیانیه گام دوم انقلاب است، چرا که بیانیه گام دوم، هم پیشینه انقلاب را بیان می‌کند و هم آینده انقلاب اسلامی و مملکت را تبیین می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصریح کرد: در روز ۱۲ بهمن‌ماه  برنامه‌ای در گلستان شهدا اصفهان با عنوان سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و یادواره ۲۱۷ شهید انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: همچنین تجلیل از ۴ خانواده شهید انقلاب را در همین برنامه در نظر داریم و در خدمت مردم اصفهان خواهیم بود و در برنامه‌های دیگر همزمان رژه تاکسی‌های شهری  را خواهیم داشت که از جلو جایگاه گلستان شهدا عبور خواهند کرد و حرکت نمادین ورزشکاران از یادمان شهدای گمنام در سراسر شهرهای اصفهان به سمت گلستان شهدا برنامه‌ریزی شده‌است.

رئیس ستاد مراسم‌های دهه فجر اصفهان افزود: برنامه‌های میدانی در میدان‌های اصلی شهر با حضور گروه‌های رزم نوازان نیروهای نظامی، اجرای گروه‌های سرود و همکاری مناطق شهری شهرداری اصفهان برگزار می‌شود همچنین در مساجد  اصفهان از راویان انقلاب اسلامی استفاده خواهدشد.

وی تاکید کرد: یکی از مهم ترین مسائل برای اجرای برنامه‌ها، ستاد ملی مقابله با کرونا است که براساس مصوبات هیچ برنامه‌ای تعطیل نخواهد شد بلکه نحوه برگزاری آن تغییر خواهد کرد و همه برنامه‌ها به جهت حفظ سلامت مردم با توجه به شیوه‌نامه‌های ارسالی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر 22 بهمن انقلاب اسلامی اصفهان انقلاب اسلامی رئیس ستاد برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است