Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ تا روز گذشته شهرستان لاهیجان تنها شهرستان نارنجی کرونایی استان گیلان بود که روز گذشته رودبار نیز به رنگ نارنجی درآمد - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سویه امیکرون کرونا با سرعت در استان گیلان در حال افزایش است و با پیش‌روی خود در سطح شهرستان‌های استان سبب تغییر رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها شده و در روزهای آینده باید منتظر تغییرات بیشتری نیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر 2 شهرستان‌ گیلان نارنجی، یک شهرستان آبی و مابقی شهرستان‌ها در رنگ‌بندی زرد کرونایی قرار دارد این در حالی است که تا هفته‌های گذشته همه شهرستان‌های استان گیلان آبی بودند.

تا روز گذشته شهرستان لاهیجان تنها شهرستان نارنجی استان بود که روز گذشته رودبار نیز به رنگ نارنجی درآمد و به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با توجه به روند افزایشی آمار، باید منتظر قرمز شدت شهرستان باشیم.

آمار بستری‌شدگان کرونایی در استان گیلان دو برابر شدمحدودیت‌های کرونایی به استان گیلان بازگشتشمار بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان افزایش یافت

طبق آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان 500 بیمار سرپایی کرونایی روز گذشته در استان گیلان مورد مداوا قرار گرفتند که تعداد این بیماران نسبت به آمار بیماران سرپایی کرونایی در مدت مشابه هفته گذشته افزایش 5 برابری را نشان می‌دهد.

علاوه بر این شمار کل بستری‌شدگان کرونایی و بیماران جدید کرونایی نیز روند افزایشی را طی ‌می‌کند و 75 بیمار کرونایی جدید در شبانه‌روز گذشته در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند که با شیوع سویه جدید قطعاً در روزهای6 آینده این تعداد افزایش می‌یابد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر در پی شیوع امیکرون شهرهایی نظیر رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و این قرمز شدن شهرهای مجاور احتمال قرمز شدن شهرهای استان گیلان در روزهای آینده را افزایش می دهد.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد گیلان می شود
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان