Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو شورای شهر یزد گفت: مشارکت شهروندان و مطالبه‌گری بانوان، شورای شهر را در ارائه خدمات بهتر یاری خواهد داد. - اخبار استانها -

فاطمه زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: با همکاری و مشارکت تمامی اعضای شورای اسلامی شهر یزد برای اولین بار کمیسیون خانواده در شورای شهر مطرح و تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به قوانین و مقررات متعددی که در حوزه خانواده و درباره تسهیل ازدواج جوانان وجود دارد افزود: مشارکت و مطالبه‌گری شهروندان به ویژه بانوان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این کمیسیون بسیار تاثیرگذار است.

زارع ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم اعضای شورا، محله محوری است که با حضور در محلات مختلف و ارتباط مستقیم با شهروندان زمینه مشارکت شهروندان در امور مختلف شهری به ویژه حوزه فرهنگی، بیش از پیش فراهم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: همچنین بانوان می‌توانند با حضور در جلسات متعدد با اعضای شورا و ارائه پیشنهادات لازم، بازوی توانمند شورای اسلامی شهر در امر مشاوره باشند.

حضور تیم ملی تنیس بانوان در بازی‌های آسیایی قطعی شدانگلستان و ژاپن واگن متروی ویژه بانوان دارندنمایشگاه "اشتغال و توسعه‌ کارآفرینی" بانوان در قم افتتاح شد + تصاویر

زارع گفت: همچنین با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، شورای شهر بر توسعه مشاغل و تولیدات خانگی تأکید دارد تا بانوان علاوه بر ایفای نقش مادری و همسری، در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت داشته باشند.

زارع با اشاره به اینکه استانداریزد هم در جلسه‌ای از شورای اسلامی شهر یزد حضور داشتند که قول حمایت از ایجاد یک مجموعه بزرگ چند منظوره آموزشی، تفریحی، ورزشی و مشاوره برای ارائه خدمات مختلف به بانوان را دادند.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر یزد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ گفت: ما از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

وی ادامه داد: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری گماریم.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: در این فضای جدید ما ضمن تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود کار اجرائی را آغاز می‌کنند.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگ گفت: موضوع آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته توجه لازم را به این فضای بسیار مثبت و فراهم به لحاظ افکار عمومی و همراهی که مردم با انقلاب اسلامی دارند و دلدادگی که به رهبر انقلاب دارند نداشته‌ایم و باید بیشترین استفاده را از این فرصت برای تعمیق ارتباط فرهنگی با پاکستان داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود