Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی جشنواره، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی (FICTS) است که به منظور رقابت بین فیلمسازان، برنامه‌سازان، کشف استعدادهای جوان و معرفی چهرهای خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره علاوه بر فیلم‎های سینمایی، مستند (کوتاه و بلند)، داستانی (کوتاه و بلند)، فیلمنامه نویسی، پویانمایی، تیزر و نماهنگ تولید شده در فاصله سال های 1398 تا 1400، آثاری با موضوعات روح المپیک و پارالمپیک، مفاهیم صلح و دوستی، ورزش همگانی و سلامت عمومی، ورزش و مبارزه با اعتیاد و بازی‌های محلی، بومی و عشایری می‌توانند در بخش ویژه ملی این رویداد حضور یابند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این دوره جشنواره از اول اسفندماه 1400 تا اول خردادماه 1401 آثار خود را ثبت و به جشنواره ارسال کنند.

در این دوره همچنین علاوه بر جوایز نقدی، از سوی نهادهای حامی جشنواره از آثار برتر تقدیر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از 125 کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از 16 پایگاه جهانی و میزبان 28 کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت فراخوان از اول اسفند به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.sportfilmfest.ir مراجعه کنند.

در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران سیدمجتبی علوی به عنوان دبیر و عبدالحمید احمدی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، نماینده کمیته ملی المپیک و مشاور وزیر ورزش و جوانان حضور دارند.

سیزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و آکادمی ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، شبکه سوم سیما و سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت ارشاد در بخش خصوصی و به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام تیرماه 1401 همزمان با هفته المپیک برگزار می‌شود‌.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیلم های ورزشی ایران بین المللی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند