Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از دیلی میل، میسون گرین‌وود هم تیمی رونالدو در باشگاه منچستر یونایتد است. این بازیکن رابطه خوبی با رونالدو ندارد و گمانه زنی‌های زیادی درباره اختلاف میان این ۲ بازیکن وجود دارد.  

این بازیکن انگلیسی در دوران حرفه‌ای خود درگیر جنجال‌ها و حواشی زیادی بوده است.   حواشی اختلاف او با رونالدو حالا با خبری که روز گذشته در صدر اخبار جهان قرار گرفت، افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه منچستر یونایتد روز گذشته در جریان بازداشت میسون گرین‌وود به اتهام ضرب و شتم نامزدش، اعلام کرد تا اطلاع ثانوی این بازیکن را از حضور در رقابت‌ها منع می‌کند.  

به اذعان رسانه‌های انگلیسی زبان این اتفاق خیال گرین‌وود را در ضربه زدن به رونالدو نقش برآب می‌کند. برای مرد جوانی که در ابتدای دوران حرفه‌ای خود  بسیار امیدوار کننده عمل کرد، اتفاق روز گذشته تبلیغات منفی بسیاری را در پی خواهد داشت و شاید آینده او را دستخوش تغییر کند.  

بیشتر بخوانید 

بازیکنی که برای ۸ دقیقه بازی در صدر خبر‌ها قرار گرفت

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو میسون گرین وود باشگاه منچستر یونایتد گرین وود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، کمیته امور اسرا و آزادگان تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ فلسطینی دیگر را در کرانه باختری بازداشت کردند.

یک زن، یک کودک و چند آزاده هم در میان بازداشت شدگان دیده می‌شود.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته ۸۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

کد خبر 6089806 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم