Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک مطالعه از سوی موسسه GambleAware (یک موسسه خیریه مستقل که وظیفه تامین مالی خدمات تحقیقاتی، آموزشی و درمانی را برای کمک به کاهش آسیب های مربوط به قمار در انگلیس برعهده دارد.) نشان می دهد ترافیک وب سایت‌های کازینو آنلاین و بازی بینگو که در بین زنان محبوب است در فصل زمستان به اوج می‌رسد و از این رو بیش از یک میلیون زن در معرض آسیب های ناشی از قمار قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاردین، در حالیکه اکثریت افراد معتاد به قمار را مردان تشکیل می دهند، تعداد زنانی که به دلیل اعتیاد به قمار به دنبال درمان هستند در پنج سال گذشته دو برابر شده است و از یک هزار و ۱۳۴ نفر در سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ به دو هزار و ۴۲۳ نفر در سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ رسیده است.

اما نتیجه قابل توجه دیگری که از این تحقیقات بدست آمده، حاکی از آن است اکثریت افراد درگیر قمار به دنبال درمان نیستند و از هر پنج نفر، دو نفر به دلیل ترس از بی آبرویی و شرمندگی ناشی از آن حاضر به انجام این کار نیستند.

بنابراعلام GambleAware، زنان اغلب با وجود اینکه بیشتر از مردان با مشکلات سلامت روان ناشی از قمار مانند استرس یا اضطراب درگیر هستند، از درمان اجتناب می‌کنند.

درحال حاضر و براساس یافته های این موسسه تحقیقاتی، یک میلیون زن در معرض خطر آسیب ناشی از قمار قرار دارند و این خطر به ویژه در زمستان تشدید می شود.

«لیز کارتر» کارشناس برجسته انگلیسی در زمینه اعتیاد زنان به قمار می‌گوید: «رفتارهایی که زنان معتاد به قمار از خود نشان می دهند، متفاوت از مردان است. به عنوان مثال، ما می دانیم که دسترسی آسان به قمار آنلاین بسیاری از زنان را به سمت بازی هایی سوق می دهد که از نظر اجتماعی قابل قبول به نظر می رسند. بازی‌ها امن به نظر می‌رسند، زیرا بسیار شبیه به بازی‌های دیجیتالی رایگان هستند که همه ما اکنون به انجام آن عادت کرده‌ایم. ضمن آنکه امید به دستیابی به سود مالی می تواند انگیزه قدرتمندی باشد.»

گفته می شود که با افزایش درخواست ها برای برقراری قوانین و مقرارت های سختگیرانه تر، دولت قرار است پیشنهاداتی برای تشدید مقررات قمار در دو ماه آینده منتشر کند.

برچسب‌ها انگلیس سلامت زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس سلامت زنان انگلیس سلامت زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!