Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@05:34:20 GMT

همه استقلالی‌ها جز 5 بازیکن تمرین کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۷۹۰

همه استقلالی‌ها جز 5 بازیکن تمرین کردند

استقلال که در چند وقت اخیر درگیر کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان و دیگر اعضای خود شده است، طبق اعلام سازمان لیگ باید جمعه پیش رو دیدار معوقه‌اش از هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل هوادار را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کند.

روزنامه ایران:  استقلال که در چند وقت اخیر درگیر کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان و دیگر اعضای خود شده است، طبق اعلام سازمان لیگ باید جمعه پیش رو دیدار معوقه‌اش از هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل هوادار را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط، تمرین آبی‌پوشان از ساعت ۱۳:۳۰ دیروز در ورزشگاه آرارات با صحبت‌های فرهاد مجیدی آغاز شد. در این تمرین کوین یامگا و رودی ژستد دو بازیکن خارجی استقلال، سیاوش یزدانی و عارف آقاسی دو ملی‌پوش این تیم و جعفر سلمانی غایب بودند ولی مهدی مهدی‌پور بعد از یک روز غیبت در تمرین آبی‌ها شرکت کرد. این تمرین، دومین تمرین آبی‌پوشان پس از ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا بود و در این جلسه، به غیر از نفرات نامبرده، بقیه بازیکنان استقلال حضور داشتند و پس از چند روز قرنطینه به تمرینات بازگشتند. سلمانی از کادر فنی یک روز بیشتر مرخصی گرفت، یامگا و ژستد و گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال هم قرار بوده دیشب بازگردند و تمرینات خود را از سر بگیرند. آقاسی و یزدانی، نیز پس از اتمام بازی‌های ملی، چهارشنبه خود را به کادر فنی این تیم معرفی می‌کنند. در این بین گفته می‌شد دوران دوری فرزاد مجیدی از استقلال که از سوی برادرش جریمه شده، تمام شده ولی او در تمرین دیروز هم حضور نداشت. بابک مرادی هم پس از فسخ قرارداد با استقلال و انجام توافقات نهایی با مدیران باشگاه هوادار، به عضویت این تیم تهرانی درآمد و به جمع شاگردان رضا عنایتی اضافه شد تا یازدهمین بازیکن هوادار باشد که تجربه بازی در استقلال را در کارنامه خودش دارد. بیژن طاهری سرپرست استقلال هم در گفت‌و‌گویی که با خبرنگار «ایران» داشت، اعلام کرد که همه بازیکنان آماده دیدار با هوادار هستند.
نکته دیگری که درباره استقلالی‌ها باید به آن اشاره کرد، اعتراض بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال به دعوت نشدن سیدحسین حسینی به تیم‌ملی بود. حسینی از مجموع 15 مسابقه در لیگ برتر 12 بار درون دروازه بوده و تنها 4 گل خورده و در 9 مسابقه کلین‌شیت کرده است. در این شرایط خیلی از طرفداران استقلال انتظار داشتند حسینی در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای دو مسابقه عراق و امارات حضور داشته باشد اما نام او در بین بازیکنان رزرو هم نبود و غلامپور با انتشار یک استوری در صفحه شخصی نوشت: «با توجه به کمترین گل خورده و بیشترین کلین‌شیت، معیار دعوت دیگه چی می‌تواند باشد؟!»

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟