Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:05:09 GMT

دستگیری زوج سارق منازل شهرستان زابل

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۷۹۹

دستگیری زوج سارق منازل شهرستان زابل

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح شهرستان زابل، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا ماموران موفق شدند با انجام یک سری کار‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی سارقان را که یک زن وشوهر بودند شناسایی و با انجام تعقیب و مراقبت، آن‌ها را با هماهنگی قضائی درمخفیگاهشان درخیابان فرخی سیستانی دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ثمره حسینی خاطرنشان کرد: این زوج سارق در بازجویی‌های خود تاکنون به ۷ فقره سرقت لوازم منزل در شهرستان زابل اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه ازقبیل یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی ۴۲ اینچ، یک دستگاه پلی استیشن، یک دستگاه دیجیتال تلویزیون، ۲ تخته فرش، یک پیک نیک، یک دستگاه اتو، ۲ عدد موتورکولرآبی و ۲ گالن نفت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی ازشهروندان خواست؛ ضمن رعایت اصول اولیه ایمنی، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج مطمئن شده و در خصوص نگهداری منقولات وطلا وجواهرات در منزل، کلیه نکات ایمنی را رعایت نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای یام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارق حرفه ای حوادث و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس