Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: روز گذشته بر اثر حمله یکی از شیرهای باغ وحش اراک کارگر این محل در حین غذا دادن به این حیوانات دچار سانحه و فوت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالمهدی موسوی، اظهار کرد: حوالی ظهر روز گذشته بر اثر حمله یکی از شیرهای باغ وحش اراک کارگر این محل در حین غذا دادن به این حیوانات دچار سانحه و فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگر ۳۸ ساله بر اثر باز شدن درب اول محل غذادهی شیرها مورد حمله یکی از شیرها قرار گرفت و متأسفانه جان خود را از دست داد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دادگستری استان مرکزی به محض اطلاع، اقدامات قضائی خود را آغاز کرد و با تشکیل پرونده قضائی، بازپرس دادگستری برای بررسی جوانب امر از لحظات ابتدایی در محل حضور یافت.

وی تصریح کرد: تحقیقات برای بررسی قصور و تقصیرهای احتمالی مدیران و مسئولان از جهت استانداردهای لازم برای این باغ‌وحش در حال انجام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی افزود: دادگستری استان با جدیت در حال پیگیری موضوع است که آیا این اتفاق صرفاً در اثر اشتباه سهوی رخ داده یا مسببان دیگری دارد.

به گزارش ایمنا، روز گذشته بر اثر حمله یکی از شیرهای باغ وحش اراک کارگر این محل در حین غذا دادن به این حیوانات دچار سانحه و فوت شد. نصرالله اسفندانی نام ۳۸ ساله نگهبان باغ‌وحش اراک از فعالان محیط زیست بود که حدود ۲۰ سال در این باغ وحش به تیمار حیوانات مشغول بود. پس از حمله به این نیروی خدماتی باغ وحش، شیرها در محوطه رها بودند که با تلاش‌های مأموران آتش‌نشانی و نیروی انتظامی زنده‌گیری شدند.

کد خبر 552371

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اراک کلانشهر اراک حادثه باغ وحش آتش نشاني رئیس دادگستری استان مرکزی باغ وحش اراک حادثه در اراک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دادگستری استان مرکزی باغ وحش اراک حمله یکی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: همزمان با هفته کار و کارگر، از کارگران نمونه هر بخش به صورت غیر منتظره با حضور خانواده‌هایشان، تجلیل شد و به آنها یک روز مرخصی داده شد تا روز کارگر را در کنار خانواده خود بگذرانند.

وی، افزود: برای رفاه حال کارگران در معاونت منابع انسانی برنامه‌های متعددی داریم تا بتوانیم مسائل کارگری را بهبود ببخشیم.
حمیدیان بیان کرد: خیلی از درخواست‌ها و دغدغه‌های کارگران را در اجرای این برنامه‌ها لحاظ کرده ایم که برخی انجام شده و برخی در دست اقدام است.
وی، گفت‌: علاوه بر این با برنامه‌های سرمایه گذاری توسعه‌ای، برای آینده این صنعت و این مجموعه در تلاش هستیم که این هم در زمینه رفاه حال کارگران موثر و مهم خواهد بود.
در آیین تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، امام جمعه بافق، فرماندار، بخشدار، رییس شورای شهر، دادستان و رییس دادگستری، رئیس اداره کار و همچنین مسئولان شرکت سنگ آهن مرکزی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • تجلیل از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق