Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:20:09 GMT

بیمارستان های مازندران به حالت آماده باش درآمدند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۸۵۷

بیمارستان های مازندران به حالت آماده باش درآمدند

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد غلامی صبح دوشنبه در نشست فوری ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در باره بررسی وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار داشت: پیش بینی می‌شود شمار مبتلایان در این پک به ۲.۵ برابر پیک پنجم برسد.

وی با اعلام آماده باش به همه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان بر لزوم آمادگی کاکل مراکز درمانی استان با توجه به افزایش ناگهانی بیماران مبتلا و مراجعه کننده تاکید کرد و گفت: تسریع در واکسیناسیون گروه‌های هدف امری الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از گروه‌های هدف خواست نسبت به تسریع در واکسیناسیون به ویژه دوز سوم واکسن اقدام کنند و گفت: باید برای فروش کردن بیماری تلاش کرد.

قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با بیان اینکه تاکنون بیش از پنج میلیون و ۳۰۹ هزار دوز واکسن در استان تزریق شد، گفت: از این میزان ۸۹۶ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال دوز سوم را تزریق کردند.

یو با اظهار اینکه ۴۰ درصد گروه هدف بالای ۱۸ سال نسبت به تزریق واکسن دوز سوم اقدام کردند، گفت: در این زمینه شاهد عقب ماندگی هستیم.

کد خبر 5413235

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا ساری مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا بارش برف خراسان رضوی مشهد واکسن کرونا قزوین برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی