Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ایام‌الله مبارک دهه فجر اظهار کرد: همزمان با فجر ۴۳ بخشی از پروژه‌های عمرانی در حوزه روستایی، اعم از اجرای طرح هادی، طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و مسکن محرومین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی در سطح روستاها استان زنجان، خاطر نشان کرد: طرح هادی روستایی به صورت نمادین در هشت روستای استان در این ایام افتتاح می‌شود.

وی مهم‌ترین هدف طرح‌‌های هادی روستایی را تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی روستاها اعلام کرد و افزود: ساماندهی و اصلاح موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف در روستا سه محور اصلی در طرح هادی روستا به شمار می‌روند.

خواجه‌ای تصریح کرد: در این ایام، ۱۵ پروژه مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی و همچنین بهسازی مسکن ویژه محرومین افتتاح خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها، تسهیلات طرح ویژه بهسازی ومقاوم سازی مسکن روستایی با کارمزد ۵درصد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه، این نهاد در ترویج فرهنگ مقاوم سازی در روستاها نقش تاثیرگذار و مهمی بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: نظارت مستمر بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی گامی مثبت در کاهش بروز خسارت‌های زمان بحران و سوانح طبیعی است.

وی ادامه داد: زنجان از حیث مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی جزو استان های پیشرو کشور محسوب می‌شود به طوری که در این زمینه از متوسط  کشوری بالاتر است.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان مسکن طرح هادی افتتاح دهه فجر دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح پروژه فجر ۴۳ مسکن روستایی استان زنجان بنیاد مسکن مقاوم سازی سازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج