Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:20:54 GMT

مظاهری در یک قدمی پیوستن به فولاد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۹۴۴

مظاهری در یک قدمی پیوستن به فولاد

دو باشگاه استقلال و فولاد بر سر پیوستن قرضی رشید مظاهری به این تیم به توافق رسیدند و انتظار می رود این انتقال طی ساعات پیش رو رسمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که گره کور روابط بین استقلال و مظاهری بالاخره باز شده و حالا همه چیز آماده انتقال این بازیکن به فولاد است. دروازه بان باتجربه ای که فصل خوبی را در جمع آبی های پایتخت سپری کرد، در هفته های پایانی فصل گذشته به یکباره نیمکت نشین شد و این مسئله سبب گردید تا حسینی در این فصل نیز قفس توری استقلال را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از بازی با ذوب آهن بود که این گلر باتجربه از یک سری مشکلات و عدم تمرکزش صحبت کرد. مشکلاتی که به نظر جنبه مالی داشت و مظاهری به همین دلیل از ترکیب اصلی دور شد و سپس رفته رفته حتی نامش در میان بازیکنان ذخیره هم قرار نگرفت تا این بازیکن به حضور در تمرینات و سکونشینی بسنده کند.

 

با آغاز بازار نقل و انتقالات زمستانی، اخبار پیرامون مظاهری و جدایی او به اوج خود رسید و از دو باشگاه فولاد و سپاهان به عنوان تیم های خواهان این بازیکن یاد می شد. آبی ها تمایل زیادی داشتند تا این بازیکن را با صالح حردانی معاوضه کنند اما رشید سخت در تلاش بود تا با دریافت رضایت نامه اش، خودش بتواند تیم جدیدش را انتخاب کند.

 

حتی پای پرسپولیس نیز به میان آمد و خیلی ها از علاقه یحیی گل محمدی به جذب سنگربان استقلال سخن به میان آوردند. شایعاتی نیز منتشر شد که اصرار مظاهری بر دریافت رضایت نامه و انتخاب مقصد بعدی با تصمیم خودش، همین پیشنهاد پرسپولیس بوده است.

 

 

به هر شکل ممکن، در روزهای گذشته مذاکرات زیادی بین رشید و مدیران استقلال از جمله آجورلو برگزار شد تا طرفین به یک جمع بندی نهایی جهت انتخاب آینده این سنگربان باتجربه دست پیدا کنند. جلساتی که به نظر می رسد نتیجه داشته و طی ساعات آینده این گره کور باز می شود.

 

فولاد که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود در 2 سال گذشته حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات زمستانی داشته، علاوه بر جذب شهاب گردان در پی به خدمت گیری مظاهری بوده و در روزهای گذشته مذاکرات طولانی و پرشماری بین مدیران دو باشگاه برگزار شده تا به یک توافق نهایی دست پیدا کنند.

 

سرانجام شب گذشته مدیران دو باشگاه استقلال و فولاد و بر سر انتقال قرضی رشید مظاهری به توافقات نهایی دست یافتند و اکنون تیم اهوازی باید در پی جلب نظر این دروازه بان برای حضور در اهواز باشد. اتفاقی که به نظر می رسد در ساعات پیش رو رخ خواهد داد.

 

بدین ترتیب پروژه حضور مظاهری در فولاد با موفقیت بسته خواهد شد و رشید به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری به جمع شاگردان نکونام اضافه خواهد شد. انتظار می رود توافق نهایی با این دروازه بان نیز صورت گرفته و در ساعات آینده این انتقال به شکل رسمی از طرف دو باشگاه رسانه ای شود.

استقلال تهران رشید مظاهری فولاد خوزستان نقل و انتقالات نیم فصل 1400

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رشید مظاهری فولاد خوزستان نقل و انتقالات نیم فصل 1400 دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس

وزیر دارایی الجزایر گفت که پیوستن کشورش به بانک « بریکس» به مرحله نهایی خود رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « عزیز فاید» وزیر دارایی الجزایر با اشاره به دیدار اخیرش با رئیس بانک گروه بریکس موسوم به « بانک توسعه جدید» اظهار داشت: با این مقام بانکی درخصوص روند پیوستن الجزایر به این موسسه مالی بین‌المللی گفت‌وگو کردم.

وی با بیان اینکه  روند پیوستن الجزایر به بانک گروه بریکس طبق یک جدول زمانی مورد توافق ادامه دارد، تصریح کرد: اقدامات قانونی مربوط به پیوستن الجزایر به بانک گروه بریکس به مرحله نهایی خود رسیده‌ است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، به رغم حمایت روسیه و چین از پیوستن الجزایر به گروه بریکس، نام این کشور به طور ناگهانی از فهرست کشورهایی که تابستان سال گذشته به بریکس پیوستند، حذف شد.

پیش از برگزاری نشست سران بریکس در آفریقای جنوبی ( اوت 2023 ) عربستان، امارات، مصر و الجزایر شانس بسیاری برای پیوستن به بریکس داشتند اما در فهرست اعضای جدید بریکس از این چهار کشور عربی نامی از الجزایر نبود.

بریکس یک گروه اقتصادی سیاسی است که در سال 2009 توسط روسیه ، برازیل، هند و چین به اضافه آفریقای جنوبی پایه گذاری شده است.

بانک بریکس ممکن است 5 عضو جدید بپذیرد

وزیر دارایی الجزایر درباره ذخایر ارزی کشورش گفت: این ذخایر در پایان آذر ماه گذشته به 69 میلیارد دلار یعنی معادل 16 ماه واردات رسیده است.

به گفته مقامات بانک بریکس 15 کشور خواهان پیوستن به  این موسسه مالی هستند.

بانک گروه بریکس موسوم به « بانک توسعه جدید» در سال 2014 با هدف تامین بودجه برای پروژه‌های زیرساختی در کشورهای عضو این گروه راه اندازی شده است.

کاهش اتکا به دلار و اولویت دادن به ارزهای محلی از جمله برنامه‌های است که بانک بریکس در دستورکار خود دارد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید