Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول دبیرخانه دهمین دوره مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: جشنواره مدرسه انقلاب در ۶ هزار مدرسه برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین، محسن جعفری روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران درباره فعالیت‌های اتحادیه و جزییات برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: بیانیه گام دوم نقشه راه انقلاب است که برای آحاد ملت قابل تامل است، اما در دوسال گذشته به دلیل شرایط کرونایی و اقتصادی آن طور که در شأن آن است مورد توجه قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دبیرخانه دهمین دوره مدرسه انقلاب ادامه داد: این اتحادیه با همراهی دانش آموزان در سراسر کشور و آموزش و پرورش خود را مکلف دانست که دهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب را آغاز کند که امید است این حرکت با مبنا قرار دادن بیانیه موجب خوانش مدبرانه و عالمانه آن توسط دانش آموزان شود.  

جعفری با بیان اینکه تهران و البرز در ثبت نمایشگاه انقلاب رتبه اول را دارند، عنوان کرد: اهمیت فعالیت دانش آموزان در این نمایشگاه بسیار است، مبانی و محتوای تولید شده در کار تیمی دانش آموزان  باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: حداقل ۴۰ تا ۸۰ هزار دانش آموز دوره متوسطه در فعالیت های این نمایشگاه شرکت می‌کنند. مبنا این است که دانش آموزان آزادانه تولید محتوا و روایت گری داشته باشند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جشن انقلاب مدرسه انقلاب دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!