Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امروز آخرین روز نقل و انتقالات لیگ قطر است و رضاییان تصمیم دارد تا در فرصت کوتاه باقی مانده از الدحیل به صورت رسمی جدا شود.

رامین رضاییان مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس چند هفته قبل قرارداد قرضی خود با باشگاه السیلیه را فسخ کرد تا زمزمه بازگشت او به فوتبال ایران و پرسپولیس دوباره شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ملی پوش سابق فوتبال همچنان تحت قرارداد الدحیل قطر است و برای جدایی از این تیم و حضور در پرسپولیس باید قرارداد خود را فسخ کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد امروز خواهد افتاد تا رامین مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس نداشته باشد.

رضاییان تنها گزینه‌ای است که گفته می شود این روزها به پرسپولیس نزدیک است. این در شرایطی است که سرخ ها همچنان با مشکلات مالی زیادی مواجه اند و گفته می‌شود رضاییان در خصوص بازگشت به پرسپولیس با یحیی گل محمدی توافق کرده است.

باید دید در نهایت سرنوشت بازگشت یحیی به نیمکت پرسپولیس و حضور رضاییان در این تیم چه خواهد شد. رضاییان در صورتی که امروز قرارداد خود را با الدحیل فسخ کند ظرف چند روز آینده پرسپولیسی خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الدحیل قطر الدحیل قطر پرسپولیس خبر ویژه رامین رضاییان نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان

کادر فنی بارسلونا سه گزینه اصلی برای تقویت پست پیووت دارند.

طرفداری | یوسوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ گزینه مورد علاقه ژاوی برای تقویت پست پیووت است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا پس از جدایی سرخیو بوسکتس هنوز پیووت مناسب خود را پیدا نکرده است. گزینه اصلی و اولویت ژاوی و دکو در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جذب یک پیووت است و یوسوا کیمیش بازیکنی است که کادر فنی بیش از همه به آن علاقه دارند. هافبک آلمانی تنها یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد. باواریایی ها خواهان تمدید قرارداد او هستند اما هنوز آینده بازیکن مشخص نیست. مارتین زوبیمندی و گویدو رودریگز دیگر گزینه های بارسلونا برای پست پیووت هستند. ژاوی علاقه بسیار زیادی به مارتین زوبیمندی دارد اما بند فسخ 60 میلیون یورویی او کار را سخت می کند. در حالی که قرارداد گویدو رودریگز در حال اتمام است و بارسلونا وضعیت او را زیر نظر دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان