Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به تعداد کتاب‌های فروخته شده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: یک میلیون و ۱۳۵هزار و ۸۰۳ نسخه کتاب به ارزش ۷۳۲ میلیارد و ۸۲۲ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۸ریال از سوی مردم خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پایان هشتمین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۱۹۸هزار و ۷۴۲ سفارش ثبت شده است که از این تعداد ناشران ۱۳۷هزار و ۲۵ سفارش را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده‌اند و مابقی سفارش‌ها به تعداد ۵۳هزار و ۲۶۹ سفارش در انتظار ارسال است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در ادامه گفت: اولویت تسویه حساب با ناشرانی است که مرسوله‌های پستی را سریع‌تر به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند. ناشران باید از زمانی که سفارش قطعی را در پنل کاربری خود مشاهده کردند، ظرف مدت ۲۴ ساعت بسته‌ها را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند تا کتاب‌ها در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد.

رمضانی در پایان با اشاره به شیوه خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: مردم می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز (یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰) با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را جست‌وجو، ثبت و خریداری کنند. همچنین از خریداران درخواست می‌کنیم آدرس و شماره تلفن خود را دقیق و صحیح ثبت کنند تا اطلاع‌رسانی‌های بعدی با مشکل مواجه نشود و کتاب‌ها به مقصد نهایی برسند.

کد خبر 5413262 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نمایشگاه مجازی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران علی رمضانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی انقلاب اسلامی ایران معرفی نشریات دفاع مقدس رونمایی کتاب جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب تهران انتشارات سروش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایزنی فرهنگی کتاب ادبیات داستانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود. این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز هشتم اردیبهشت متنی در سپهر رایانه (فضای مجازی) منتشر و اعلام کرد: «علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟