Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:38:10 GMT

برزگر: پول باشد، شرایط تیم‌های پایه بهتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۸۲۱۲

برزگر: پول باشد، شرایط تیم‌های پایه بهتر می‌شود

محمد برزگر می‌گوید مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات تیم فقط نیاز به منابع مالی دارند.

به گزارش ورزش سه، محمد برزگر پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما در انتقاد به وضعیت موجود در این تیم عنوان کرد: اتفاقات این روزهای موضوع و پدیده بدی برای فوتبال ایران و مخصوصا پرسپولیس است. آقای یحیی گل‌محمدی کارنامه مشخصی دارد و فرد بسیار توانمند و باهوشی است و در این سالیان برای پرسپولیس زحمت کشیده و به مرز پختگی رسیده است و برای همین خیلی آماتور است که بخواهیم آقا یحیی را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است که مدیران سازمان ورزش فکری به حال مسائل مالی بازیکنان باشند و این مسائل را حل کنند و اگر قرار است اسپانسر جدیدی بیاورند، سریعا قرارداد بسته شود.

 

او ادامه داد: این تیم مردمی است و مردم نگران هستند. من هم بعنوان یک پیشکسوت و یک هوادار از شرایط فعلی پرسپولیس نگران هستم. خیلی ها با این تیم زندگی می‌کنند. واقعا زشت است که تیم پرسپولیس با این میزان افتخارآفرینی برای کشور چنین شرایطی داشته باشد و از نظر مالی در بحران باشد. خواهش من از وزیر ورزش این است که رسیدگی سفت و سختی به این تیم داشته باشد و منابع مالی تزریق کند و پرسپولیس بتواند دوباره به روزهای اوج خودش برگردد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش تغییرات مدیریتی صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس توضیح داد: من از سالیان قبل آقای درویش را می‌شناسم و می‌دانم ایشان یک فرد پرسپولیسی هستند اما هر مدیرعالمی که می‌آید باید پول بیاورد. در حال حاضر دوای درد پرسپولیس، پول است. بازیکنان طلب هایشان را می‌خواهند و تیم پول می‌خواهد. هر کسی بعنوان مدیرعامل می‌آید باید منابع مالی خوبی داشته باشد. وقتی وزیر این افراد را بعنوان مدیرعامل می‌گذارد، باید منابع مالی آنها هم تامین باشد. با دست خالی که نمی‌شود پرسپولیس را اداره کرد. پرسپولیس یک تیم بزرگ است و باید امکانات خوبی در تیم وجود داشته باشد و منابع مالی خوبی به آن تزریق شود. این مسائل است که باعث می‌شود مدیرعامل بتواند خوب کار کند. 

 

او همچنین با انتقاد از این تغییرات ادامه داد: به نظر من آقای صدری خیلی خوب کار می‌کرد. با تمام احترامی که برای آقای درویش قائلم و امیدوارم که ایشان هم در کارشان موفق باشند اما آقای صدری خیلی خوب کار می‌کردند. نمی‌دانم چه سیاست هایی وجود داشت که ایشان رفتند. ما دعا می‌کنیم تیم به شرایط آرمانی خودش برگردد.

 

 

برزگر در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی به بازگشت گل‌محمدی امیدوار است یا خیر، بیان کرد: ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد. آقای گل‌محمدی از سرمایه های باشگاه پرسپولیس است و با این تیم قهرمان شده و به آسیا رفته و افتخارات زیادی به دست آورده است. نباید راحت ایشان را از دست بدهیم. باید مدیریت و سازمان ورزش و همه کمک کنند و دست به دست هم بدهند که منابع مالی تامین شود و آقای گل‌محمدی برگردند.

 

مدیر تیم جوانان پرسپولیس پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: در پایه ها همه چیز عالی است. دست آقای محسن خلیلی و اعضای باشگاه درد نکند. درست است امسال تا حدودی نتایج ضعیف بوده ولی شرایط خوب است و تیم ها هم پله پله بالا می‌آیند. امکانات امسال خوب بوده و سی درصد هم دریافتی داشتیم. انشاالله که مدیرعامل جدید پول های ما هم می‌دهند.

 

برزگر در پایان در مورد صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی گفت: خیلی خوشحالم که تیم ملی فوتبال کشورمان مقتدرانه به جام جهانی صعود کرد و تبریک می‌گویم. این تیم واقعا با داشتن بازیکنان با کیفیتی که در لیگ های اروپایی بازی می‌کنند، تیم ملی فوق‌العاده رویایی و قوی است است که انشاالله در جام جهانی هم حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

او در پایان با تمجید از عملکرد اسکوچیچ عنوان کرد: صادقانه بگویم من در ابتدا گفتم چرا مربی که در ملوان و صنعت نفت بوده به تیم ملی بیاید اما او خیلی خوب کار کرد و من هم خیلی کار او را پسندیدم البته نباید از بازیکنان بسیار خوب و درجه یک و بین‌المللی در اختیار داشت، غافل شویم.

تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی منابع مالی گل محمدی خوب کار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدرضا برزگر در رابطه با میزان تولید زباله در شهر یزد، اظهار کرد: در حال حاضر میزان تولید روزانه پسماند خانگی در شهر یزد ۳۰۰ الی ۳۳۰ تن است.

وی گفت: سرانه هر شهروند یزدی در حدود ۵۵۰ الی ۶۰۰ گرم نفر در روز است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در مورد میزان زباله‌های استان یزد به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

برزگر با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

وی تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

برزگر عنوان کرد: در حدود ۳ درصد از پسماند خشک در طرح تفکیک از مبدأ جمع‌آوری صورت می‌پذیرد.

خبرنگار: مبین خوزان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228254 برچسب‌ها پسماند پسماندسـوزی استان یزد

دیگر خبرها

  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند