Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:44:06 GMT

فروشگاه های اینترنتی خرید آهن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۸۲۲۷

فروشگاه های اینترنتی خرید آهن

به گزارش ایرنا، از گذشته خرید آهن آلات به صورت سنتی باب بود اما صنایع و ساختمان سازی در حال توسعه روز افزون است و با حضور رقبای متعدد در عرضه اهن الات صنعتی و ساختمانی، فروشگاه های اینترنتی خرید آهن نیز به سرعت گسترش یافت و فروش آنلاین آهن اثر برجسته ای در عرضه بهتر خدمات دارد، یکی از شرکت های عرضه کننده آهن آلات به صورت آنلاین، شرکت آهن پرایس است که در سال های اخیر با وجود حوداث سیاسی و آشفته بازار اقتصادی از جمله تحریم ها همچنان توانسته در عرضه آهن آلات عملکرد مفیدی داشته باشد و با پنجاه سال سابقه درخشان در بازار سنتی عرضه آهن که حاصل اعتماد مشتریان بوده است، تصمیم به ارائه خدمات به صورت آنلاین می گیرد و بالغ بر یک دهه است که سایت آهن پرایس را نیز راه اندازی کرده است و یکی از تعهدات مجموعه، ارائه پیش فاکتورهای دارای ضمانتنامه کیفیت و قیمت است همچنین صداقت در گفتار مشاوران و کارشناسان ، سرعت عمل و پایبندی به تعهدات داده شده منجر به جلب رضایت مشتریان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله اثرات تحریم بر بازار آهن برهم خوردن توازن در میزان عرضه و تقاضا است و در نهایت امر، همین برهم خوردن توازن منجر به کمبود و بعضا نیز منجر به تولید مازاد می گردد که در هر صورت کمبود و حتی عرضه مازاد موجب بی ثباتی بازار شده است.

مجموعه اهن پرایس

مجموعه آهن پرایس سایت خود را با هدف شفاف سازی و در دسترس بودن قیمت آهن، قیمت میلگرد و قیمت ورق سیاه ، افزایش سرعت خدمت رسانی به مشتریان در اقصی نقاط کشور، اعتمادسازی و تضمین کیفیت و عملکرد با هدف خرید مطمئن برای مشتریان فراهم آورده است. تامین به موقع و بر اساس تعهدات پیش فاکتور و همچنین بررسی بار پیش از ارسال توسط واحد کنترل کیفیت از عملکرد حرفه ای  مجموعه است.

سایت آهن پرایس به صورت روزانه قیمت روز آهن، قیمت میلگرد و همچنین قیمت ورق سیاه و ... را اعلام می نماید. این شرکت پیشرو در عرصه صنعت است و رسالت خود را نه تنها به روزرسانی قیمت ها بلکه خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان می داند و با داشتن کارشناسان حرفه ای ، واحد پشتیبانی امور مشتریان و واحد QC و همچنین انتشار تحلیل و پیش بینی روزانه بازار آهن و همچنین تحلیل و پیش بینی روند قیمت میلگرد و ورق سیاه و دیگر مقاطع فولادی نیز از خدمات گسترده مجموعه می باشد.

از محصولاتی که این مجموعه عرضه میکند می توانیم به برندهایی چون میلگرد ذوبی، نیشابور، زاگرس، راد همدان، آناهیتا گیلان، امیرکبیرخزر و ... و همچنین در ورق های سیاه از برندهای فولاد مبارکه، اکسین اهواز، قطعات، کاویان و گیلان اشاره نماییم.

شما می توانید برای استفاده از مشاوره های کارشناسان مجموعه در مورد روند تغییرات بازار آهن، زمان مناسب خرید، ساختمان سازی، تفاوت برندهای مختلف یک محصول و نحوه ثبت درخواست خرید و به طور کلی هر پرسشی در حوزه ی آهن آلات با شماره ۰۲۱۵۴۱۰۳ تماس حاصل فرمایید.

قیمت روز میلگرد

میلگرد یکی از مهم ترین مقاطع در ساختمان سازی است  که با گسترش ساخت برج ها و همچنین آسمان خراش ها قیمت میلگرد مستقیما بر قیمت مسکن تاثیرگذار است، در پی ساختمان یا فنداسیون از میلگرد استفاده می گردد و برخی استفاده های دیگر میلگردها در خاموت سازی و تیرچه و بولت است، به طور کلی میلگردها از کف ساختمان تا ستون ها کاربردی هستند و باعث مقاومت بتن در مقابل نیروهای کششی و چرخشی می شوند و بواسطه وجود میلگردهاست که بتن ها در صورت وجود فشارهای کششی ترک یا شکستگی پیدا نمی کنند.

به صورت تخصصی تر میلگرد همان آرماتور است که در انواع مختلف میلگرد ساده و آجدار  عرضه می گردد.

فرایند تولید میلگردها

میلگردها طی مراحلی منظم و پیوسته از ذوب، ریخته گری و نورد تولید می گردند، به طور کلی سه روش تولید میلگرد متدوال است :

شیوه تولیدی نورد گرم : در این روش فولاد در حرارت بالا در شرایطی برای تبلور مجدد قرار می گیرد و حالتی همچون پلاستیک مانند پیدا میکند پس از این مرحله در کوره ها و دستگاههای نورد قرار میگیرد و به شکل میلگرد در می آیند.

شیوه تولیدی نورد سرد: در این حالت یکسری فعالیت های نورد سرد از جمله پیچاندن، کشیدن، تغییر شکل در فشارهای ماشین های مکانیکی و یا عبور از حدیده به میلگرد تبدیل می شوند.

نورد گرم اصلاحی : در این مرحله میلگردهای تولید شده ی نورد گرم در همان حالت گرم تحت تاثیر یکسری عملیات قرار می گیرند از جمله گرمایش یا آبکاری که اصطلاحا به این حالت فولاد ویژه نیز می گویند.

برچسب‌ها صنعت فولاد قیمت میلگرد میلگرد آگهی بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت فولاد قیمت میلگرد میلگرد صنعت فولاد قیمت میلگرد میلگرد آگهی بازرگانی قیمت میلگرد آهن پرایس آهن آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز