Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در بازدید از طرح شنای بانوان منطقه آزاد انزلی در تماس تلفنی با مدیرکل منابع طبیعی استان گیلان گفت: زمین این طرح در حریم دریا واقع شده و به نظام و دولت تعلق دارد نباید حریم دریا مسدود شود. 

وی افزود: دستگاههای اجرایی وابسته به دولت و اجرایی ظرف ۲۰ روز باید این دستور را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه های متعلق به دولت و بخش خصوصی که بعضا نیاز به طرح دعوا در مراجع قضایی دارد با شدت و قوت توسط مسئولان دستگاه قضایی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی پیگیری شده تا مشکلات حل و فصل شود. 

 معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: از بخش خصوصی نیز می‌خواهم همراهی بیشتری داشته باشند. آزادسازی ساحل حتماً انجام خواهد شد.

مرتضوی مخاطب دستور رییس جمهور را دستگاههای اجرایی دانست و گفت: آن دسته از مجموعه هایی که به دستگاه اجرایی تعلق دارد وابسته به دستگاه‌های اجرایی است مانند منطقه آزاد ضرب‌الاجل ۲۴ ساعته مشخص کردیم تا نسبت به آزاد سازی حرایم اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً استاندار گیلان دستور پیگیری و آزادسازی را دنبال خواهند کرد .

 معاون اجرایی رئیس جمهور  از برگزاری نشستی با دستگاه‌های اجرایی نیز خبر داد و گفت: عصر امروز جلسه ای با دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد و مشکلات آنها بررسی می شود. 

نهادهای نظامی نیز طبق دستور مقام معظم رهبری عمل خواهند کرد

وی همچنین با اشاره به مناطقی از سواحل که در اختیار نیروهای نظامی و انتظامی قراردارد و گفت: دستگاه های نظامی و انتظامی نیز باید براساس دستور مقام معظم رهبری همانند دستگاه اجرایی عمل کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: اگر مبحث خاصی داشته باشد باید سلسله مراتب رعایت شود و این مسئله را حل و فصل می‌کنیم.

به گفته وی شهرداری ها نیز بخشی که در محدوده خدمات شهری واقع است موظف هستند با ضابط ساختمانی بازدید داشته باشند و اجازه ندهند ساخت و سازی صورت گیرد . 
۱۲ کیلومتر از نوار ساحلی بندر انزلی در دست دستگاه های اجرایی و ۶ کیلومتر در دست ارگانهای نظامی و انتظامی است.

برچسب‌ها بندرانزلی مقام معظم رهبری سید صولت مرتضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی مقام معظم رهبری سید صولت مرتضوی بندرانزلی مقام معظم رهبری سید صولت مرتضوی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد