Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری کوره در تحلیل دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در هفته هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی نوشت: امارات در تهران سه هدف مهم را مقابل تیم ملی ایران دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گزارش پایگاه خبری امارات آمده است: تیم ملی امارات در حالی روز سه‌شنبه میهمان ایران خواهد بود که در این بازی سه هدف مهم را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات تلاش می‌کند با پیروزی در این بازی جایگاه سوم جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 را قطعی کند و امیدوار باشد که لبنان مقابل عراق مغلوب شود تا به پلی‌آف راه یابد.

دومین هدف اماراتی‌ها عبور از طلسم نحس بازی‌هایش مقابل ایران است که در مرحله انتخابی جام جهانی هرگز موفق به شکست این تیم نشده و در هفت بازی گذشته به پنج شکست و دو تساوی دست یافته است. امارات تنها یک بار به ایران گل زده و هشت گل دریافت کرده است.

هدف سوم شاگردان فن مارویک انتقام شکست در بازی رفت است که با نتیجه یک بر صفر در دبی شکست خوردند و حالا به دنبال جبران این نتیجه خواهند بود. اماراتی‌ها در این بازی برای رسیدن به پلی‌آف می‌جنگند در حالی که ایران صعود خودش را قطعی کرده و ممکن است به برخی از بازیکنان اصلی این تیم در مسابقه روز سه شنبه استراحت داده شود.

رسانه اماراتی: شاگردان فن‌مارویک با روحیه بالا راهی تهران شدند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال شارجه امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی برایش گل زد، شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام