Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا صالحی‌ امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اظهار داشت: ارزیابی این است که تیراندازی با کمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو می‌درخشد و برای المپیک از امیدهای ماست.

وی افزود: فدراسیون تیراندازی با کمان به دلیل مدیریت مناسب بدون حاشیه است و فقط در مسیر فنی به دور از حاشیه حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فدراسیون با تجهیزات اداره می‌شود و ما در حد توان خود کمک کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره حضور این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی و حمایت از کمان سنتی برای حضور در این رویداد گفت: در بحث کمان سنتی شعبانی بهار در ستاد عالی پیگیری می‌کند. هفته گذشته سرپرست کاروان کشورهای اسلامی را منصوب کردم و جلسات آغاز می‌شود و در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم.

صالحی امیری درباره شرایط انتخابات کمیته ملی المپیک و تعویق آن که روز گذشته اعلام شد، گفت: مصمم بوده و هستم که انتخابات سریع‌تر برگزار شود. به صلاح کمیته و رئیس آن است که در اولین فرصت انتخابات انجام شود. سال آینده با سه رویداد روبه‌رو هستیم و باید تکلیف رئیس مشخص شده باشد تا برنامه و پشتیبانی لازم را داشته باشد. تنها مانع، آیین‌نامه نحوه برگزاری انتخابات است که طی آن، اساسنامه باید تأیید هیئت اجرایی، مجمع و کمیته بین‌المللی المپیک را داشته باشد. ما برای تصویب آیین‌نامه جلسه گذاشتیم. دیروز نیمی از آن تصویب شد و بقیه هفته آینده  تصویب می‌شود‌.

وی عنوان کرد: ۱۷ اسفند مجمع سالیانه داریم و آیین‌نامه را تصویب و همان زمان به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال می‌کنیم. شخصاً دنبال می‌کنم که به تأیید برسد. بعد از آن یک ماه بعد انتخابات را برگزار می‌کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: نمی‌توان دستگاه ستادی را در شرایط غیر ثبات نگه داشت تا بتواند برنامه‌ریزی کند. من دیروز با نمایندگان مجلس و قبل از آن سازمان برنامه و بودجه برای تأمین هزینه سه رویداد جلسه داشتم و هر روز پیکر منابع و تهیه ارز هستم. سه رویداد ۱۸۰ میلیارد هزینه دارد که چهار میلیون یورو از آن ارز خواهد بود. این فرآیند حضور در سه رویداد و نحوه اعزام، استقرار در محل، تهیه لباس و ارز و اردوها باید طی شود. این موضوع نیازمند آن است که فردی در رأس قرار بگیرد که با بودجه و سایر موارد آشنا و در داخل با ساختار فدراسیون‌ها هماهنگ باشد.

صالحی امیری در پایان گفت: مدیریت، عامل اصلی ثبات دستگاه است. من به‌عنوان رئیس کمیته بیش از همه پیگیر برگزاری انتخابات در اولین فرصت هستم و‌ تعهد دارم که هر چه زودتر کمیته ملی‌المپیک  به ثبات مدیریت برسد‌.بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی قایقرانی/ صالحی امیری: هر چه در توان‌مان باشد، کوتاهی نمی‌کنیمسعیدی: بنایی بر لغو انتخابات کمیته ملی المپیک وجود نداشت/ باید طبق اساسنامه و با شفافیت جلو برویم

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک ایران رئیس کمیته ملی المپیک صالحی امیری سه رویداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند