Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: شخصا پیگیر برگزاری انتخابات در اولین فرصت هستم و نمی‌توان کمیته ملی المپیک را در شرایط غیر ثبات نگه داشت. به گزارش ایسنا،  رضا صالحی امیری در مورد بازدید از اردوی تیروکمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: مدیریت فدراسیون و کادرفنی با شجاعت تصمیم به جوانگرایی گرفت. ارزیابی این است تیروکمان در بازی های آسیایی خواهد درخشید و روی سکو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیروکمان به دلیل مدیریت خوبی که روی قهرمانان دارد، فدراسیون بی حاشیه ای است. انتظاراتی که ورزشکاران داشتند به حق است. ما کمک های خود را ادامه می دهیم و یکی از فدراسیون‌هایی است که در اولویت ما قرار دارد.

او در مورد تعویق انتخابات بیان کرد: من مصمم بوده و هستم انتخابات هر چه زودتر برگزار شود. به صلاح کمیته و ربیس کمیته این است انتخابات در تواین فرصت برگزار شود. ما با سه رویداد در سال ۱۴۰۱ روبرو هستیم و  باید تکلیف رییس روشن باشد تا بتواند برنامه ریزی ها را انجام دهد. تنها  مانع ایین نامه نحوه برگزاری انتخابات است.  جلسات فوق العاده برای تصویب آیین نامه گذاشتیم که نیمی از آن روز گذشته انجام شد و بقیه در هفته آتی انجام می شود. ۱۷ اسفند مجمع سالیانه برای تصویب آیین نامه خواهیم داشت و سپس به کمیته بین المللی ارسال می کنیم. شخصا دنبال می کنم زودتر به تایید کمیته بین المللی برسد. پس از تایید  IOC یک ماه بعد انتخابات را برگزار می کنیم.

او ادامه داد: نمی توان دستگاه ستادی را در غیر ثبات نگه داشت و باید رییس مشخص باشد تا بتواند برای رویدادهای در پیش برنامه ریزی کرد.
دیروز با نمایندگان مجلس و قبلا با نمایندگان سازمان برنامه ریزی بودجه جلسه داشتم و پیگیر منابع بودجه و ارزی در این سه رویداد هستم. برآورد ما این است که این سه رویداد ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه دارد که ۴ میلیون یورو آن ارز است‌.

صالحی امیری همچنین گفت: فرایند حضور در سه رویداد و نحوه اعزام، استقرار در محل، تهیه لباس و ارز و اردوها  باید طی شود. این نیازمند این است که فردی قرار گیرد که با بودجه و سایر موارد آشنا باشد و در داخل با ساختار فدراسیون‌ها هماهنگ باشد. نمی توان یک دستگاه را در شرایط غیر ثبات نگه داشت و مدیریت عامل ثابت یک دستگاه است. من بیش از همه پیگیر برگزاری انتخابات در اولین فرصت ممکن هستم و این تعهد را داشته و دارم که کمیته ملی المپیک به ثبات مدیریتی برسد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابات کمیته ملی المپیک سیدرضا صالحی امیری كميته ملي المپيك برگزاری انتخابات ثبات نگه سه رویداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت