Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال‌های اخیر با وجود سایت های زیادی که در زمینه خرید بلیط هواپیما آنلاین فعالیت می کنند، به راحتی می توان بلیط سفر را به صورت اینترنتی خریداری کرد. حتی اپلیکیشن‌های مختلفی نیز در این زمینه وجود دارند که به ‌صورت تخصصی برای رزرو بلیط هواپیما طراحی شده اند. سایت تیک بان به عنوان معتبرترین سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما خدمات ارزنده ای را به صورت اینترنتی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سوالی که برای برخی از مسافران پیش می َآید این است که مزایای خرید اینترنتی خدمات سفر از تیک بان چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

چگونه بلیط خود را اینترنتی بخریم؟

فرض کنید قصد سفر دارید و می خواهید بلیط خود را به جای مراجعه به دفاتر مختلف مسافرتی، از سایت های متعدد فروش بلیط استفاده کنید. اولین گام برای خرید آنلاین بلیط سفر، دسترسی به سایت های معتبر است. سایتی که بتوانید به راحتی به آن اطمینان کرده و از خدمات پشتیبانی آن برخوردار شوید.

با مراجعه ساده به موتور های جستجو می توانید برترین سایت های گردشگری را مشاهده کنید. با انتخاب یکی از این سایت ها و وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر به لیست کاملی از انواع بلیط سفر دسترسی پیدا خواهید کرد. بعد از انتخاب بلیط دلخواه و طی کردن مراحل پرداخت اعتباری به راحتی و در کوتاهترین زمان می توانید بلیط خود را رزرو کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما از تیک بان چه مزیتی دارد؟ یکی از مهمترین مزایای خرید بلیط از سایت تیک بان، صرفه جویی در زمان و هزینه است. به جای صرف ساعتها وقت برای تردد در سطح شهر و مراجعه به دفاتر مسافرتی می توانید به راحتی از هر کجا که هستید با مراجعه به این سایت مطمئن، بلیط هواپیما یا قطار خود را در کوتاهترین زمان رزرو کنید. دسترسی راحت و سریع به تمامی بلیط های موجود یکی دیگر از مزیت های خرید آنلاین بلیط است. هنگامی که به صورت آنلاین بلیط های مختلف را بررسی می کنید، می توانید بدون واسطه به آن دسترسی داشته باشید. در این صورت مقایسه قیمت بلیط هواپیما بسیار راحت تر است. با خرید اینترنتی بلیط سفر، امکان خرید ارزان ترین بلیط ها به شدت افزایش پیدا می کند. چرا که شما قیمت بلیط را در سایت های مختلف و در زمان های متفاوت با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای خرید انتخاب می کنید. خرید بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری نیز یکی دیگر از مزیت های خرید آنلاین بلیط هواپیما می باشد. در صورت منصرف شدن از سفر امکان استرداد آنلاین بلیط را نیز دارید. چرا بلیط خود را از تیک بان بخریم؟

وب سایت تیک بان یکی از معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیما و خدمات سفر است. این سایت با همکاری ۹۰۰ ایرلاین خارجی و داخلی، توانسته است تمامی مسیرهای هوایی را پوشش داده و بلیط هواپیما را در سریع ترین زمان صادر کند. تیکبان با ارائه انواع خدمات سفر، توجه خود را بر فراهم کردن آسایش مسافران متمرکز کرده و با سابقه ای درخشان در طول سالها آن را به اثبات رسانده است. با خرید هواپیما آنلاین از این وب سایت خیال تان از قیمت بلیط هواپیما و سایر بلیط های سفر آسوده خواهد شد. چرا که با کمی بررسی به این نتیجه خواهید رسید که این سایت منصفانه ترین قیمت بلیط هواپیما را پیشنهاد می دهد.

تیک بان بهترین سایت خرید آنلاین بلیط سفر

این وب سایت نمونه‌ای حرفه ای از وب‌ سایت‌های تخصصی گردشگری و سفر است. ارائه تمامی خدمات سفر اعم از بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، ویزا، بیمه مسافرتی، رزرو هتل و خدمات پشتیبانی باکیفیت، ویژگی اصلی تیک بان است! شما می توانید با مراجعه به وب‌سایت، تمامی خدمات سفر خود را در عرض کوتاهترین زمان، تهیه کنید. این سایت علاوه بر ارائه خدمات کامل سفر، امکان مقایسه قیمت‌ها، رزرو آنلاین بلیط، استرداد آنلاین بلیط و پرداخت هزینه با کارت شتاب بانکی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

خرید بلیط هواپیما تیک بان

برای بسیاری از مسافران خرید اینترنتی بلیط هواپیما چالش برانگیز، پیچیده و وقت گیر است اما خبر خوب این است که اگر سایت مناسبی را برای این کار انتخاب کنید، خرید بلیط هواپیما تبدیل به یکی از آسان ترین و سریع ترین مراحل سفر می گردد.

با مراجعه به تیکبان فقط کافیست مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید تا به لیست کاملی از انواع بلیط هواپیما به تمامی مقاصد گردشگری و سفر دسترسی پیدا کنید. بدین ترتیب به راحتی به بلیط چارتر هواپیما، بلیط لحظه آخری و بلیط ارزان هواپیما دسترسی دارید تا اقتصادی ترین و باکیفیت ترین سفر هوایی را تجربه کنید.

تیک بان، بهترین سایت فروش بلیط قطار

بلیط قطار تیک بان ساده ترین سایت خرید بلیط قطار است که امکان دسترسی به تمام مسیرهای ریلی را برای مسافران فراهم کرده است. بلیط ارزان قیمت قطار های داخلی، استرداد سریع بلیط قطار، رزرو سریع بلیط و بررسی سریع موجودی بلیط قطار از ویژگی این سایت است. با خرید بلیط قطار، مسافران با کمترین هزینه و بیشترین مزایا سفر می کنند.

 یکی از مزایای سفر با قطار، قیمت تقریباً ثابت آن است. با قیاس قیمت بلیط قطارها با یکدیگر، دیگر نگران تغییرات قیمت بلیط در فصول مختلف سال نیستید.

تیک بان ارائه دهنده آنلاین انواع خدمات سفر

علاوه بر بلیط هواپیما و قطار، برای خرید بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی، رزرو آنلاین هتل و سایر خدمات سفر همچون دریافت ویزا می توانید به تیک بان مراجعه کنید و از خدمات آنلاین با ضریب اطمینان بالا بهره مند شوید. برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام طول هفته یکی دیگر از خصوصیات این وب سایت است.

بلیط هواپیما در انواع مختلفی مانند بلیط چارتر، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری ارائه می شود. با مراجعه به این سایت به راحتی می توانید منصفانه ترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری کنید. پوشش تمامی مسیرهای داخلی و خارجی، بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل خارجی تنها بخشی از خدمات سفر تیک بان است. برای تجربه لحظات شاد و دلنشین کافیست به https://tikban.com/ مراجعه کنید.

کد خبر 1598154

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید آنلاین بلیط هواپیما قیمت بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما بلیط خود تیک بان ترین زمان بلیط قطار ترین سایت خدمات سفر بلیط سفر وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله علی پی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کسانی که کار واردات انجام می‌دهند، با سایت علی بابا آشنایی زیادی دارند. این سایت فروشگاهی در سال 1999 توسط جک ما راه‌اندازی شد و توانست در مدت کمی به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا تبدیل شود. در زمانی که علی بابا در حال رونق گرفتن بود، صادرات چین به کشورهای دیگر دنیا نیز روند صعودی پیدا کرد و بازرگانان با استفاده از این سایت، کارهای خرید کالای خود را از چین انجام می‌دادند. اگر شما هم جزو بازرگانانی هستید که قصد دارد با استفاده از سایت علی بابا کالا وارد ایران کند، لازم است با حواله علی پی و چگونگی کار با سیستم پرداخت سایت علی بابا آشنا شوید.

روش خرید کالا از سایت علی بابا

برای واردات کالا از چین توسط سایت علی بابا، لازم است چند مرحله عملیات را در این سایت به‌خوبی شناخته و پشت‌سر بگذارید. البته با سپردن کارهای ثبت‌نام و خرید کالا از علی بابا به بازرگانی وانیکس این کار برای شما به ساده‌ترین شکل و با کمترین هزینه قابل انجام خواهد بود، اما بد نیست راجع به آن به خوبی بدانید. این مراحل شامل ثبت‌نام در سایت، خرید و ارسال حواله علی پی و ارسال کالاها به ایران است.

ثبت نام در سایت

در گام نخست لازم است که برای خرید کالا در سایت علی بابا ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام نیز باید اطلاعات هویتی خود و یک ایمیل معتبر را در قسمت register سایت وارد کنید تا برای شما یک حساب کاربری فعال ساخته شود. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و یک ایمیل معتبر است. بعد از واردکردن این اطلاعات، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با تایید آن می‌توانید حساب کاربری دائم خود را دریافت کنید.

بعد از ثبت‌نام نوبت به انتخاب کالاها و یافتن شرکت‌های فروشنده آن‌ها در سایت علی بابا می‌رسد. فرض کنید شما بخواهید از این سایت لوازم آرایشی بهداشتی خریداری و به ایران وارد کنید. برای این کار کافی است نام محصولاتی که قصد خریداری دارید را در قسمت سرچ سایت وارد کنید و منتظر بمانید تا شرکت‌های فروشنده مرتبط به شما نمایش داده شوند. بعد از بالا آمدن نام شرکت‌ها، می‌توانید دست به انتخاب یکی که فکر می‌کنید اعتبار بیشتری دارد و قیمت پیشنهادی آن با شرایط شما سازگار است بزنید و درخواست خرید دهید.

افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد

برای این که بتوانید درخواست خرید ارسال کنید لازم است که یک حساب علی پی داشته باشید. در ایران به خاطر تحریم‌های بین‌المللی امکان باز کردن حساب علی پی ممکن نیست برای همین لازم است که یک واسطه مالی وجود داشته باشد که کار افتتاح حساب را برای شما انجام دهد. این واسطه که توانایی افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد را برای شما دارد شرکت بازرگانی وانیکس نام دارد. این بازرگانی با داشتن متخصصان و واسطه‌هایی در کشور چین می‌تواند در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد یک حساب علی پی برای شما افتتاح کند.

بعد از این که حساب علی پی شما افتتاح شد، می‌توانید پروفرمای خرید خود را تکمیل کنید و از طریق امکاناتی که در سایت علی بابا وجود دارد آن را برای شرکت فروشنده ارسال کنید. بعد از دریافت پروفرما نیز شرکت فروشنده شرایط را بسنجید و اگر با درخواست شما موافق باشد، امکان پیشروی در مراحل بعدی واردات وجود دارد. در این مرحله البته شما باید با فروشنده سر قیمت عمده محصولات به توافق برسید و بر اساس آن قیمت حواله علی پی خود را آماده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید.

انتقال حواله علی پی

انتقال حواله علی پی در واقع همان پرداخت هزینه خرید است. اگر در سایت‌های ایرانی خرید اینترنتی انجام داده باشید با این فرایند به خوبی آشنا هستید. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس در سبد خرید یک مبلغ به شما نمایش داده می‌شود که بعد از تسویه آن، کالا برای شما ارسال می‌شود. در سایت علی بابا نیز قضیه به همین شکل است. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس برای پرداخت هزینه خرید آن‌ها یک حواله علی پی تهیه می‌کنید و به حساب شرکت فروشنده ارسال می‌کنید. این حواله می‌تواند دلار یا یوان باشد. بهتر است حواله یوان تهیه کنید زیرا فواید زیادی دارد.

کشور چین برای اینکه بتواند استفاده از یوان را در بین بازرگانان جا بیندازد، کارمزدها و مالیات استفاده از یوان در سیستم پرداخت علی پی را به حد صفر رسانده و برای همین بازرگانان برای این که با هزینه کمتری کالاهای درخواستی خود را از سایت علی بابا خریداری کنند، به استفاده از یوان روی آورده‌اند.

این موضوع باعث شده که حواله علی پی نیز به شکل یوان صادر شود. اگر قصد دارید در کمترین زمان و با کمترین کارمزد حواله علی پی را از ایران به حساب شرکت فروشنده چینی ارسال کنید، بازرگانی معتبر وانیکس می‌تواند به شما کمک کند. بازرگانی وانیکس کارها را به سادگی برای شما انجام می‌دهد.

چرا ارسال حواله علی پی را به وانیکس بسپاریم

ارسال حواله علی پی توسط بازرگانی وانیکس به چند دلیل باعث می‌شود کارهای شما ساده‌تر پیش رفته و سریع‌تر وارداتی پرسود انجام دهید. دلیل اول این که این بازرگانی بالای 10 سال سابقه در زمینه واردات و خرید کالا از سایت علی بابا دارد و برای همین سپردن کارها به این بازرگانی کار شما را بسیار ساده می‌کند. ازسویی هزینه و کارمزد انجام کارهای خرید از سایت علی بابا توسط بازرگانی وانیکس بسیار اندک است و این موضوع باعث می‌شود سود شما از واردات با این بازرگانی به مقدار زیادی افزایش یابد.

نکته آخری که باعث شده بازرگانان زیادی بازرگانی وانیکس را انتخاب اول خود برای واردات با خرید از سایت علی بابا انجام دهند، وجود کارشناسانی خبره در این بازرگانی باعث شده که مدت‌زمان انجام کارها بسیار کوتاه شود و از سویی امنیت و اعتبار مراحل بسیار بالا رود. در واقع بازرگانی وانیکس به شما امکان رصد هر مرحله از کار خرید و واردات را می‌دهد و می‌توانید با اطمینان کامل کارها را به آن‌ها بسپارید. هر مرحله از کار نیز اگر مشکلی پیش آید، این بازرگانی خود را موظف می‌داند خسارت وارده به شما را جبران کند و هزینه‌های شما را پس دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • فروش اینترنتی دارو
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • حواله علی پی
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین