Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محسن مرادی این اقدام را در راستای آماده سازی شبکه برق برای تابستان ۱۴۰۱ بیان کرد و افزود: نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور پست برق اصلی دزفول به ظرفیت ۲۵۰ کیلوولت آمپر و نصب و راه‌اندازی ۲ دستگاه بریکر ۳۳ کیلوولت در پست‌های اصلی شوش و صفی آباد از دیگر اقدامات آماده‌سازی شبکه در این ناحیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: انجام برنامه‌های PM (کارهای برنامه‌ریزی شده) به میزان ۱۰۰ درصد، رفع نشت از ترانس‌های پست برق اصلی اندیمشک و فرعی دزفول و احداث بانک خازنی ۴.۸ مگاواری در پست اصلی اندیمشک از دیگر اقدامات این ناحیه برای ورود به تابستان ۱۴۰۱ است.

مرادی بیان کرد: کسربندی دکل‌های سرقت شده، رفع ترموویژن (گداختگی روی تجهیزات) و دیفکت‌های پست‌ها و خطوط ناحیه و ایجاد چشمه نور در پست‌های اصلی دزفول و اندیمشک به همراه اقدامات مدیریت مصرف و کارهای ساختمانی نیز در این ناحیه انجام شده تا شبکه برای ورود به فصل گرم و گذر از آن به صورت کامل آماده‌سازی شده باشد و خطری از این ناحیه متوجه شبکه در ایام پرباری نشود.

ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان وظیفه حفظ و پایداری شبکه برق فوق توزیع و رساندن انرژی مطمئن و پایدار به شهرستان‌های دزفول، اندیمشک، شوش و کرخه را بر عهده دارد.

برچسب‌ها دزفول اندیمشک شركت برق منطقه ای خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول اندیمشک شركت برق منطقه ای خوزستان دزفول اندیمشک شركت برق منطقه ای خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر شامگاه سه شنبه (١١ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:یکی از مشکلات این شهرستان نداشتن زون بندی شبکه آب است که در هنگام تعمیرات در یک منطقه، ۵۰ درصد آب شهر قطع می‌شود.

فریدون احمدی افزود: برای حل این مشکل طرح زون بندی شبکه آب شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر روی شبکه موجب کم فشاری آب در مناطق مختلف شهرستان می‌شود، اظهار کرد: در دو ماه گذشته آب ۱۳۰ باغ ویلا که به صورت غیر قانونی ایجاد شده بودند قطع گردید. 

سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بیان کرد:تعمیرات اساسی تابلو برق ها، لایروبی ۱۱ مخزن و اصلاح شبکه از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از قطعی و افت فشار در فصل تابستان در حال اجرا می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک