Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@16:17:18 GMT

دانشگاه تهران و آقازاده های اصلاح طلب

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۸۶۹۵

دانشگاه تهران و آقازاده های اصلاح طلب

بسیاری از فارغ التحصیلان ممتاز رشته روابط بین الملل با وجود برخورداری از همه شرایط قانونی ، از این فرصت محروم شده اند.

به گزارش مشرق، دکتر محمدصادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در کانال شخصی اش در ایتا نوشت:

در طول سالهای گذشته آقازاده های اصلاح طلب با حمایت جبهه منحله مشارکت ( که نظام دانشگاهی کشور را ملک طلق و تیول خود می داند و بر آن چنگ انداخته ) و بدون داشتن شرایط و به اشکالی غیر قانونی به عنوان هیات علمی خود را به دانشگاههای کلیدی و مهم کشور تحمیل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این موارد  عضویت فرزند جناب "محسن رهامی " با مدرک دکتری حقوق در گروه روابط بین الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است!!

و این درحالی است که بسیاری از فارغ التحصیلان ممتاز رشته روابط بین الملل با وجود برخورداری از همه شرایط قانونی ، از این فرصت محروم شده اند.

انطباق رشته تحصیلی با رشته گروه آموزشی اولین شرط برای استخدام  یک فرد در گروه مذکور است.

این اتفاق مانند آن است که یک فرد با دکترای شیمی به عضویت گروه فیزیک یک دانشگاه پذیرفته شود.

جالب اینجاست که آقازاده جناب رهامی پس از اخراج از گروه حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران به واسطه عدم صلاحیت علمی( در زمان روحانی ) ، با حمایت عناصر وابسته به جبهه منحله مشارکت ( مانند ناصر .... و محمد رضا .....) که خود را مالک دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می دانستند به عضویت گروه روابط بین الملل این دانشکده درآمده و این عضویت تاکنون ادامه دارد!

متاسفانه تحمیل یکی از سرکردگان دفتر تحکیم در زمان خاتمی که با اعمال خشونت و حتی اهانت به پیکر شهدا، مانع دفن شهدای گمنام در دانشگاه شریف شده و با لیسانس شیمی و مدرک نامعتبر  ( معادل کارشناسی ارشد) به  گروه فوق  در سالهای اخیر ، آن هم در حالی که گروه مذکور اصولا نیازی به هیات علمی نداشته و هیچ یک از اساتید قادر به پرکردن ساعت آموزشی خود نبوده اند ، گام دیگر بقایای جبهه منحله مشارکت برای نفوذ دادن عناصر وابسته به خود ( به قیمت تخریب جایگاه و موقعیت علمی گروه روابط بین الملل و دانشگاه تهران) بوده است.

امید آن که با دقت و قاطعیت وزارت علوم بساط این آقازاده بازی‌ها و نوچه پروری ها جمع شده و ساحت آموزش عالی و دانشگاه تهران از این اقدامات و تحرکات غیر قانونی و غیر علمی  تطهیر شود.

* مشرق بدون هیچ قضاوتی درباره محتوای یادداشت فوق ، آمادگی خود را جهت انعکاس جوابیه و توضیحات دانشگاه تهران و همچنین آقای روح الله رهامی اعلام می کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت محمد صادق کوشکی آقازاده ها اصلاح طلبان دانشگاه تهران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت روابط بین الملل دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست

معاون اول رئیس جمهور گفت : ایران آمادگی دارد دستاوردها و پیشرفت های خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد و در این تعامل بر خلاف غرب و آمریکا که فقط به منافع خود می اندیشند، ایران منافع متقابل دو طرف را به صورت برد- برد مدنظر قرار می‌دهد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، نخست وزیر بورکینافاسو در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با معاون اول رییس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

محمد مخبر عصر امروز(شنبه) در این دیدار که در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشورهای آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه مند است مناسبات خود را به صورت همه جانبه با کشورهای آفریقایی و بویژه بورکینافاسو گسترش دهد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال 2023 و استقرار سفرای دو کشور با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای ارتقاء مناسبات فی مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران – واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.

مخبر با تاکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران ناشی از پیشرفت در زمینه علم و تکنولوژی است تصریح کرد: ایران آمادگی دارد دستاوردها و پیشرفت های خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد و در این تعامل بر خلاف غرب و آمریکا که فقط به منافع خود می اندیشند، ایران منافع متقابل دو طرف را به صورت برد- برد مدنظر قرار میدهد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه گسترش روابط و مناسبات اقتصادی دو کشور نیازمند توسعه مراودات میان بخش خصوصی دو کشور است اظهار داشت: باید بستر همکاری بخش خصوصی دو کشور را فراهم کنیم که لغو روادید و تسهیل همکاری های بانکی از مهمترین ملزومات در این زمینه است.

نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندیها و تجربیات ایران در عرصه های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت ها و دستاوردهای ایران در زمینه های مختلف، بر اراده جدی کشورش برای گسترش روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس