Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت سیما، شبکه سه با برنامه هفت هر شب ساعت ۲۳:۳۰ تا پایان جشنواره به پوشش جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. این برنامه با اجرای محمدحسین لطیفی و با حضور مسعود فراستی، مجری منتقد، روی آنتن می رود.

گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما نیز با برنامه سینما ملت با اجرای وحید رونقی، از ۱۲ بهمن و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۱۱ شب، به پوشش مهم‌ترین رویداد هنری کشورمان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان حسینی تهیه‌کننده سینما ملت و سجاد مهرگان سردبیر و کارگردان این برنامه است. مرور آثار حاضر در این دوره جشنواره به همراه انعکاس برنامه‌ها و نشست‌ها، گفتگو با عوامل فیلم‌ها و پخش آیتم‌های ویژه‌ای به مناسبت چهلمین دوره جشنواره از بخش‌های این برنامه خواهد بود. سعید قطبی زاده و نعمت الله سعیدی دو منتقدی هستند که در این ویژه برنامه فیلم‌ها را نقد و بررسی می‌کنند.

شبکه نمایش نیز با برنامه سینمایش به پوشش چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. برنامه سینمایش از ۱۱ بهمن‌ ماه و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر تا شب پایانی جشنواره، هر شب در باکس ساعت ۲۱ شبکه نمایش و در ویژه برنامه‌ای به مدت ۹۰ دقیقه، به پوشش مهم‌ترین رویداد سینمایی کشورمان خواهد پرداخت. مرور آثار حاضر در این دوره جشنواره به همراه انعکاس برنامه‌ها و نشست‌ها، گفت و گو با عوامل فیلم‌ها، سینماهای مردمی در تهران و سایر استان‌ها و آیتم‌های ویژه‌ای به مناسبت چهلمین دوره جشنواره از بخش‌های این برنامه خواهد بود. سینمایش با اجرای حمید ترابیان در تامین برنامه شبکه نمایش تولید می‌شود.

چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر معاونت سيما چهلمین جشنواره فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر معاونت سيما چهلمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر معاونت سيما چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین دوره جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

جماران تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901721

دیگر خبرها

  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش