Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین مهلت ۳ روزه یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس و درویش امروز به پایان می رسد. سرمربی سرخ ها روز جمعه گذشته اعلام کرد تنها در صورتی به پرسپولیس بازمی‌گردد که پرداختی به بازیکنان و اعضای کادر فنی به ۵۰ درصد برسد، زمین تمرین مناسب برای تیمش فراهم شود و البته بودجه لازم در اختیارش برای نقل و انتقالات قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پنجره سرخ ها هفته گذشته بسته شده بود و مدیرعامل جدید این تیم در روزهای اخیر بدهی اوساگونا را پرداخت کرد تا دست کم پرسپولیس مشکلی در جذب بازیکنان احتمالی نداشته باشد. با این همه درویش در تامین مبلغ مورد  نظر سرمربی تیمش برای واریز به حساب بازیکنان ناموفق بوده و همین موضوع احتمالا سرخ ها را وارد یک حاشیه دیگر خواهد کرد.

درویش که هفته گذشته ۸ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کرده بود تا رقم دریافتی آنها را به ۲۸ درصد برساند برای بازگشت یحیی باید این رقم را به ۵۰ درصد می رساند اما خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که رقم تامین شده زیر ۱۰ درصد است.

تمرین امروز سرخ ها در شرایطی آغاز خواهد شد که یحیی گل محمدی باز هم در آن غیبت خواهد داشت. شرط اصلی سرمربی پرسپولیس برای بازگشت به این تیم تامین مبلغ اعلام شده به بازیکنان است و باید دید درویش که پیش از این اعلام کرده بود زمین تمرین مناسب را برای سرخ ها فراهم خواهد کرد تا پایان امشب موفق خواهد شد درصد پرداختی به بازیکنان پرسپولیس را نزدیک به عدد مورد نظر یحیی کند یا نه.

 شنیده می‌شود مدیران باشگاه زمین تمرین نفت تهرانسر که در سال‌های گذشته مورد استفاده استقلال بود را برای تمرین شاگردان یحیی گل‌محمدی درنظر گرفتند.

یحیی گل‌محمدی تا پایان امشب تصمیم خود در خصوص ادامه حضورش در پرسپولس را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 653996 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان