Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان حضور نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مؤثر ارزیابی کرد و گفت: حضور در نمایشگاه می‌تواند در زمینه توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران بسیار مفید و اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی با حضور در غرفه نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با ظرفیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای شهرداری نجف آباد در حوزه گردشگری و جریان شهر نجف آباد آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های گسترده نجف آباد در عرصه گردشگری، اظهار کرد: از نجف آباد در خصوص حضور مؤثر در نمایشگاه تشکر می‌کنم، حضور مؤثر به معنای آماده کردن، مطالعه کردن، ظرفیت سازی و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: هرقدر حضور در نمایشگاه بر مبنای حضور مؤثر باشد دستاوردهای بهتری را به دنبال خواهد داشت، قالب شهرستان‌های استان اصفهان با این رویکرد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ورود کرده‌اند و باید تلاش کنیم در خصوص جذب سرمایه‌گذار برای توسعه و رونق گردشگری اقدامات بیشتر و جدی‌تری انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه گفت‌وگوهای مفید و اثرگذاری با مسؤولان شهرداری نجف آباد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در خصوص توسعه گردشگری و جریان شهر نجف آباد داشته است، تصریح کرد: استانداری اصفهان عزم جدی و تلاش ویژه‌ای برای رونق گردشگری در شهرستان‌های استان نظیر شهر نجف آباد دارد و چشم انداز خوبی برای آینده گردشگری استان اصفهان ترسیم شده است.

به گزارش ایمنا، «مهران زینلیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، «ناصر نفری» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان و «علی اصغر ذاکری» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در این بازدید استاندار اصفهان را همراهی کرده و با ظرفیت‌های گردشگری نجف آباد آشنا شدند.

کد خبر 552422

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نجف آباد استاندار اصفهان نمایشگاه گردشگری سید رضا مرتضوی شهرداری نجف آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نمایشگاه بین المللی گردشگری نجف آباد حضور مؤثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

منصور مهرزاد در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) گفت: در این نمایشگاه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در صنعت گردشگری کردستان وجود دارد، شرایط بسیار مساعدی برای معرفی و سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کند.

مهرزاد عنوان کرد: مراکز گردشگری سلامت دگایران، قشلاق و گریزه، کمپ گردشگری سورین، سد سورال و بلوار ساحلی، اقامتگاه‌های سنتی منزل خان احمدی، نصرت نصرتی، ملایی، نصرت نوری و احمدی، مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری پارک معلم، سد وحدت، زریوار، قطار تفریحی، عمارت مردوخ و پارک نیشتمان، دهکده سلامت قشلاق ١، ٢ و ٣، محوطه‌های گردشگری کوه نسار بیجار، پارک نوروز، کمپ بابوس و سفره‌خانه‌های سنتی کسوت‌آرا و حمام قصلان از جمله بسته‌های ارائه شده در این رویداد بین‌المللی است. 

ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) تا ١٢ اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور سه هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید