Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود عبدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموریت های اورژانس قم در ۱۰ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۴ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، تعداد ماموریت ها در ۱۰ ماه سال گذشته، ۶۵ هزار و ۶۴۸ مورد بود که در مدت مشابه سال جاری با افزایش ۱۴ درصدی به ۷۹ هزار و ۶۴۰ مورد رسید.

عبدی به تعداد تماس‌های مردمی با مرکز اورژانس ۱۱۵ در ۱۰ ماه امسال و پارسال اشاره و اضافه کرد: تعداد تماس‌ها در سال جاری با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته به ۳۹۵ هزار و ۹۷۱ مورد رسیده، درحالی‌که در سال گذشته، ۳۸۱ هزار و ۹۹۲ مورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ۱۰ ماه سال جاری ۱۵ هزار و ۵۵۴ مورد حادثه رانندگی در سطح استان رخ داده که این تعداد نسبت به سال گذشته ۱.۷ درصد افزایش یافته است.

عبدی با بیان این‌که تعداد حوادث رانندگی در سال گذشته ۱۳ هزار و ۷۵۵ مورد بوده است، افزود: در ۱۰ ماه سال گذشته ۱۷ هزار و ۴۵۷ نفر در حوادث رانندگی مصدوم شدند که این تعداد در سال جاری با افزایش ۲.۵ درصدی به ۲۰ هزار و ۴۷ نفر رسیده است.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم سازمان اورژانس قم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم سازمان اورژانس قم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم قم سازمان اورژانس قم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سال گذشته ۱۰ ماه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،آزاد توحیدی  افزود: تا ششم اردیبهشت ماه امسال اختلاف دمای جاری با سال گذشته ۰.۶ درجه و متوسط دمای زراعی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حدود ۶.۵ درجه بوده است.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: متوسط دمای زراعی سال جاری استان ۷.۱ درجه بود که نسبت به میانگین سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: بیشترین میانگین دمای ثبت شده سال زراعی جاری در شهرستان سردشت با ۱۰.۳ درجه ،پلدشت با ۹.۷، نقده و میاندوآب با ۹درجه سانتی گراد بود.

توحیدی ادامه داد: کمترین متوسط دما نیز در چالدران با سه درجه، تکاب با ۴.۳ و سلماس با پنج درجه سانتی گراد در سال زراعی جاری ثبت شده است و شهرستان چالدران و تکاب شاهد افزایش دما نسبت به سال گذشته هستند.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت:متوسط بارش استان طی سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

 

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند