Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته کرونا جان یک هرمزگانی را گرفت تا جمع جانباختگان بر اثر این بیماری در استان به دو هزار و ۴۷۱ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه امروز با بستری شدن ۸۹ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۱۹۵ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو) بستری هستند و حال ۵ نفر از آنها وخیم است.

وی با بیان اینکه براساس آخرین رنگ بندی کرونایی جاسک در شرق هرمزگان قرمز شد، اظهار کرد: طبق گزارش نرم افزار ماسک در آخرین رنگ بندی کرونایی، شهر جاسک قرمز و شهرستان های رودان و میناب و حاجی آباد به شهرهای نارنجی افزوده شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه پیش از این شهرستان های بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه و بستک نارنجی شده بود، اضافه کرد: اکنون تنها بوموسی در هرمزگان در وضعیت آبی قرار دارد و بقیه شهرها زرد هستند.

کد خبر 5413332

منبع: مهر

کلیدواژه: سویه اومیکرون کرونا ویروس کرونا فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا بارش برف خراسان رضوی مشهد واکسن کرونا قزوین انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد