Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مهم‌ترین و اصلی ترین جهادی که در حوزه فعالیت دانشگاهی در شرایط امروز جامعه نیاز می‌شود، ایجاد امید در میان قشر جوان و به ویژه دانشجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمد حسین کفعمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: نگاه ویژه رهبری به دانشگاه و حوزه علمیه موجب شده تا رسالت این 2 مجموعه سنگین باشد و باید برای جامه عمل پوشاندن به منویات و فرامین ایشان با تمام توان تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، با اشاره به اینکه نقش محوری در میان اقشار بسیج متعلق به دانشجویی است، عنوان کرد: با توجه به گستردگی و اهمیت دانشگاه‌ها، باید بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف نقش اساسی ایفا کند و در میدان خدمت به دانشجویان، دانشگاهیان و نخبگان حضور فعال و پررنگ داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: رسالت سنگینی که با صدور بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده بسیج دانشجویی قرار داده شده، رسالت جوانان را بسیار سنگین و راهبردی کرده و این امر نیازمند توجه و همت ویژه نخبگان به ویژه در حوزه دانشگاهی است.

کفعمی تصریح کرد: جوانان انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند که در سنگر دانشگاه با ارتباط مستقیم با اساتید که فرماندهان جنگ نرم هستند، عرصه مبارزه و جهاد را ترسیم و تبیین می‌کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، امروز کشور نیازمند شکل‌گیری حرکت عمومی مردم به صورت منضبط و به سوی آرمان‌ها است. حال اینکه این حرکت عمومی مردم نیاز به پیگیری لحظه به لحظه و پی‌در‌پی دارید تا بتواند به سوی اهداف امام (ره) حرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، بر تزریق امید به جامعه تأکید کرد و گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه در راستای اهداف آمریکا و تهی کردن جوانان کشور است بنابراین ایجاد امید ابتدایی‌ترین جهاد در فضای دانشگاهی و کشور است.

وی ابراز داشت: اگر ما بخواهیم حرکات جهادی خود را در فضای کشور به صورت معقول ایجاد و احیاء کنیم، نیازمند بازخوانی مبانی هستیم که امامین انقلاب به بسیج دانشجویی تعریف کرده‌اند.

کفعمی عنوان کرد: سازمان بسیج دانشجویی سازمانی است که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب شکل گرفته تا دانشجویان را برای دفاع از نظام و انقلاب بسیج کند. چتر گفتمانی بسیج دانشجویی باید بر سر تمام بدنه تشکلات باز شود و همه افرادی که در کشور با تمام اهداف سیاسی فعالیت دارند، باید در ذیل این چتر قرار گیرند.

معاون بسیج دانشجویی کشور: دانشجویان بسیجی با هماهنگی دستگاه قضایی به مقابله با فساد اداری می‌پردازندنامه تشکل های بسیج دانشجویی به رئیس دستگاه قضا با موضوع شرکت کشت و صنعت مغان

وی عنوان کرد: پایداری نظام و انقلاب بر پایه حضور مردم در تمامی صحنه‌ها استوار است، بنابراین برای دفاع از نظام و انقلاب نیازمند این هستیم که مردم نقش خود را به درستی ایفا کنند و بسیج دانشجویی نیز باید به عنوان حلقه میانی، جوانان را برای حل مشکلات کشور بسیج کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی رئیس سازمان بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان

سرهنگ احمد ابراهیمی ،‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران گفت:  گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال  دارد.


وی با بیان اینکه ۱۴ تا ۲۱اردیبهشت هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده است گفت: در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی خواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی از اجرای رزمایش  خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر دادو افزود: برنامه های  هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.‌

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان  تصریح کرد: شعار هفته بسیج سازندگی گیلان"  همه باهم بسیج خدمت رسانی" نام گذاری شده است. 

وی اضافه کرد: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومین ،۱۷ پروژه  آب رسانی، راه اندازی میز خدمت ، اهداء ۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان  از اهم برنامه های این هفته بسیج سازندگی است. 

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه طی ۶ سال گذشته بالغ بر ۲ هزار مسکن توسط بسیج سازندگی گیلان با کمک خیرین برای محرومین احداث شد ، گفت: ۷۰۰ مسکن محرومین در حال حاضر در دست ساخت می باشد.‌

وی با تاکید بر اینکه برای خدمت رسانی به مردم هیچ قید و بندی نداریم و به همه اقشار در بحران های مختلف با همراهی گروههای جهادی خدمات رسانی انجام خواهیم داد، افزود: خوشبختانه امروز در جامعه فرهنگ بسیجی حاکم شده است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به آبرسانی مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: طی ۲ سال ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی سپرده شده که از این مجموع طی ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا از آب شرب سالم با همت گروههای جهادی بسیج سازندگی برخوردار شدند.‌

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاههای مقاومت بسیج استان فعال است  این صندوق ها تسهیلات بدون بهره در حوزه های  مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه خدمات رسانی لازم را به نیازمندان ارائه می دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به اجرای طرح نفس پرداخت و ادامه داد: در این طرح مادران باردار بی بضاعت استان شناسایی و توسط گروههای جهادی بسیج خدمات لازم به این قشر انجام می شود. 

وی اظهار داشت : ۲۰۲ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در طول بحران کرونا در استان انجام شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن