Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: باید تمامی تصرفات و همچنین نشانه های آن تا موعد مقرر ۲۰ روز که رییس جمهور تعیین کرده‌اند برچیده و جمع آوری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در جریان بازدید از اجرای طرح آزادسازی سواحل انزلی که جمعه گذشته در سفر رییس جمهور مورد دستور مستقیم قرار گرفت، تاکید کرد: براساس دستور صریح رییس جمهور مهلت ۲۰ روزه برای این طرح مقرر گردید و تمامی نهادها موظف به اجرای آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی همچنین خطاب به مدیران مجموعه منطقه آزاد انزلی گفت: از امروز باید تمامی علائم نشانه های تصرف از جمله فنس کشی‌ و دیوارکشی‌ها را برداشته و ساحل به طور کامل بازگشایی شود.   معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: حریم ۶۰ متری باید در امتداد ساحل خزر در گیلان ازاد شده و برای اجرای طرح های گردشگری و سالم سازی در اختیار دستگاه های متولیقرار گیرد تا عمومی مردم به طور آزادانه از آن بهره ببرند.   پس از دستور رییس جمهور طی سفر یکروزه خود به گیلان مبنی بر آزاد سازی کامل حریم ۶۰ متری و اجرای دقیق قانون، معاون اجرایی رییس جمهوری امروز به منظور بررسی میدانی به گیلان سفر کردند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون اجرایی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی