Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@09:17:31 GMT

آدم خواری که هرگز زندانی نشده بود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۹۲۰۳

آدم خواری که هرگز زندانی نشده بود

قاتل آدم خوار ژاپنی که همکلاسی زن خود را به قتل رسانده و خورده بود هرگز زندانی نشد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، "ایسی ساگاوا" موفق شد از محاکمه برای قتل "رنه هارتولت" فرار کند و حتی در کشور خود ژاپن - جایی که نقاشی می فروخت به یک شهرت تبدیل شد.
"ساگاوا" در سال 1981میلادی به پلیس فرانسه گفت که همکلاسی هلندی خود "رنه هارتولت" را کشته است او در اعترافات خود بیان کرد "او را کشتم تا گوشتش را بخورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
"ساگاوا" که در سال 1949 میلادی متولد شده، ادعا می کند که از شش سالگی شروع به خیال پردازی در مورد خوردن گوشت انسان کرده است.
او داستان مورد علاقه دوران کودکی خود "هانسل و گرتال" را  به یاد می آورد که در دوران دبستان فکر خوردن هم کلاسی خود را همواره در سر داشته است.
وقتی او بزرگتر شد، با شروع خیال پردازی در مورد خوردن گوشت زنان، به ویژه افراد مشهور غربی مانند هنرپیشه گریس کلی، فانتزی های آدم خواری او جنسی شد.
"ایسی ساگاوا "به قتل همکلاسی خود اعتراف کرد، اما هرگز به زندان نرفت .
در سال 1977 میلادی، ساگاوا آشفته برای تحصیل زبان و ادبیات در دانشگاه معتبر سوربن به پاریس رفت. ساگاوا که در آن زمان 28 ساله بود، با رنه آشنا شد و مرتباً به آپارتمان او سر می زد تا به او درس آلمانی بدهد.
در 11 ژوئن 1981، زمانی که رنه برای شام در آپارتمانش بود، ساگاوا به گردن او شلیک کرد. او یادآور شد: "به این فکر کردم که با آمبولانس تماس بگیرم، اما بعد فکر کردم "صبر کن، احمق نباش". در همان زمان او تصمیم گرفت تا گوشت قربانی خود را بخورد. طی دو روز، این آدمخوار شرور بخش هایی از بدن قربانی خود" رنه " را خورد.
بنا بر گزارش های پلیس این آدم خوار روانی وقتی تصمیم گرفت از شر بقیه جسد خلاص شود آن را درون  دو چمدان بزرگ قرار داد و جسد را با یک تاکسی از خانه بیرون برد.
وقتی تصمیم گرفت زمان خلاص شدن از شر جسد فرا رسیده است، درون دو چمدان بزرگ بقایای جسد را قرار داد و از راننده تاکسی خواست او را به پارکی در مجاور خانه ببرد و ساگاوا سعی کرد چمدان ها را در پارک Bois de Boulogne بریزد.
با این حال، دو دونده وحشت زده چمدان خون را دیدند که از آنها می چکید و به پلیس اطلاع دادند.پلیس به زودی با کمک راننده تاکسی توانست پرونده ها را به ساگاوا متصل کند.
در آپارتمان او، آنها به کشف وحشتناک باقی مانده یک وعده غذایی شامل گوشت پخته شده انسان و همچنین کارت شناسایی عکس "رنه" دست یافتند.
او دستگیر شد و به مدت دو سال در فرانسه نگهداری شد و روانشناسان او را معاینه کردند.

در سال 2018 فیلمی به نام Caniba درباره زندگی" ایسی ساگاوا" ساخته شد.
پدر ساگاوا دوباره وارد عمل شد و یک وکیل ارشد استخدام کرد که او را از نظر قانونی مجنون و نالایق برای محاکمه اعلام کرد.
در طی چهار سال بعد، ساگاوا در یک واحد روانپزشکی با امنیت حداکثری فرانسه تحت مراقبت بود و در آنجا رمانی به نام "در مه" را نوشت و تصویرسازی کرد.
این کتاب داستان دلخراش مردی را روایت می‌کند که زنی را می‌کشد، به جسد او تجاوز می‌کند و تکه‌هایی از گوشت او را می‌خورد.
بسیاری بر این باور بودند که این گزارش جنایات او بود.ایسی اکنون 72 ساله است و توسط برادرش نگهداری می شود.
ساگاوا به ژاپن بازگردانده شد و در آنجا برای ارزیابی روانپزشکی به بیمارستانی در توکیو فرستاده شد.
پزشکان ژاپنی گفتند که او یک اختلال شخصیتی دارد اما از نظر قانونی دیوانه نیست، به این معنی که می‌توان او را مسئول جنایات نفرت‌انگیزش دانست.
با این حال، مقامات فرانسوی نمی‌خواستند به دادستانی کمک کنند و ساگاوا در سال 1986 اجازه یافت تا آزاد شود.
انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!

در شب درخشش دوباره اسطوره پرتغالی، النصر حریف خود را در هم کوبید.

طرفداری | النصر با 6 گل الوحده را در هم کوبید.

دیدار تیم‌های النصر و الوحده از چارچوب هفته سی‌‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با پیروزی 6-0 زردپوشان به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در ادامه درخشش مثال‌زدنی خود در عربستان، 3 گل از 6 گل النصر را به ثمر رساند و گل‌های دیگر نیز توسط اوتاویو، مانه و فتیل به ثمر رسید. اسطوره پرتغالی به رکورد 66 هت تریک و 890 گل در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!