Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای سفر رئیس رژیم صهیونیستی به ابوظبی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بی‌تردید خیانت عادی سازی روابط با رژیم سفاک و ضد مردمی صهیونیستی که خود را قوم برتر و صاحب حق حیات در جهان می‌داند و میلیون‌ها انسان آزاده از آن متنفر هستند در تاریخ ثبت خواهد شد و خیانتکاران به ملت فلسطین و مقاومت که با قصابان ملت فلسطین و مقاومت دست دوستی داده اند هرگز امنیت و صلح را برای منطقه به ارمغان نخواهند آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی دیدار اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی از امارات متحده عربی و استقبال گرم رهبران این کشور اسلامی و عربی از این مقام صهیونیستی که توهین و خیانت آشکاری به ملت فلسطین و ملت های اسلامی و آزادیخواه جهان است را به‌ شدت محکوم و تقبیح می کند .

اقدام شیوخ حاکم بر امارات متحده عربی و برخی رهبران کشورهای وابسته به آمریکا در قبح زدایی از روابط ننگین با رژیم کودک کش، جنایتکار، تروریست و نژادپرست صهیونیستی قطعا خیانت به خون هزاران مرد و زن مسلمان و مسیحی فلسطینی است که در راه دفاع از وطن و مقابله با اشغالگری جان خود را از دست داده‌اند.

بی‌تردید خیانت عادی سازی روابط با رژیم سفاک و ضد مردمی صهیونیستی که خود را قوم برتر و صاحب حق حیات در جهان می‌داند و میلیون‌ها انسان آزاده از آن متنفر هستند در تاریخ ثبت خواهد شد و خیانتکاران به ملت فلسطین و مقاومت که با قصابان ملت فلسطین و مقاومت دست دوستی داده اند هرگز امنیت و صلح را برای منطقه به ارمغان نخواهند آورد و تا زمانی سرنوشت سرزمین اشغالی فلسطین از طریق پیروزی مقاومت ملت فلسطین و یا برگزاری همه پرسی تعیین نهایی نشده است ، عادی سازی با صهیونیست ها نمی تواند موضوعی داخلی و در چارچوب مناسبات فیمابین کشورها به عنوان یک حق مشروع تلقی شود .

اقدام ابوظبی در استقبال مستمر از صهیونیست ها نه تنها تعدی به حق و حقوق ملت فلسطین است بلکه خواسته و ناخواسته دارند به طرح صهیونیست ها برای گسترش سرزمین های اشغالی از نیل تا فرات و تجزیه کشورهای اسلامی و نابودی ملت ها خدمت می کنند که قطعا ثبات و امنیت برای منطقه به همراه نخواهد داشت .

جمهوری اسلامی ایران با حمایت همه جانبه از ملت فلسطین جهت تحقق حقوق مشروع خود و مبارزه و مقابله با جریانات تکفیری و داعشی مورد حمایت صهیونیست ها و آمریکا هرگز اجازه نخواهد داد صهیونیست ها با نفوذ در منطقه و با پناه گرفتن در پشت سر برخی سازشکاران خیانت کار ، به اهداف پلید خود برسند و ایمان دارد ملت های بیدار و مبارز اسلامی و عربی نخواهند گذاشت خواب صهیونیست ها تعبیر گردد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت فلسطین از جمله آزاد سازی سرزمین های اشغالی و تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس یک حق مشروع بین المللی است و رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب و ستمگر و نژادپرست می باشد، همه پارلمان های کشورهای اسلامی و آزادیخواه جهان و سازمان های بین المللی را دعوت می کند تا توطئه و حرکت خزنده صهیونیست‌ها در جهت ناامن نمودن منطقه و جهان که قبح زدایی روابط بخشی از آن است را محکوم کنند و از کشورهایی که اجازه داده اند صهیونیست ها در جهان اسلام رخنه نماید می خواهد با تجدید نظر در اقدام خود از وقوع فاجعه و تکرار نکبت مجدد در جهان اسلام ممانعت نمایند.

کد خبر 5413373 محمد مهاجرانی

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی ایالات متحده امریکا فلسطین قدس صهیونیست ها اسحاق هرتزوگ رژیم صهیونیستی کنفرانس حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی حسین امیر عبداللهیان مذاکرات وین جمهوری اسلامی ایران ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایالات متحده امریکا مقام معظم رهبری روسیه حسین امیرعبداللهیان دهه فجر علی بهادری جهرمی هیئت دولت ملت فلسطین و مقاومت صهیونیست ها بین المللی عادی سازی داده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «کریم ابوصالح» اسیر فلسطینی که تنها ۱۰ روز از بازداشت وی توسط نظامیان صهیونیست می‌گذشت به دلیل شرایط بد زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای خبر دادند که ابوصالح ساکن شهر سخنین در اراضی اشغالی فلسطین به دلیل رفتار وحشیانه و نامناسب زندانبانان صهیونیست در زندان این رژیم به شهادت رسید.

وی ۲ روز قبل از شهادتش در زندان رژیم صهیونیستی صاحب یک فرزند شده بود. ابوصالح پیش از این شش سال را در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس سپری کرده بود.

با شهادت ابوصالح تعداد اسرای فلسطینی که از هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به ۱۷ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ اسیر از جمله ۸۰ اسیر زن و ۲۰۰ نوجوان در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که سه هزار و ۶۶۰ تن از آنها در بازداشت اداری هستند یعنی بدون تفهیم اتهام یا محاکمه، در بند به سر می برند.

این در حالی است که سرنوشت تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی که در سراسر اراضی اشغالی فلسطین به ویژه کرانه باختری بازداشت می‌شوند مشخص نیست.

کد خبر 6090544

دیگر خبرها

  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد