Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  میرلا کارمن گرکو گفت: تفاوتی که این شهرستان با رومانی دارد این است که در بافق برای تولید صنایع دستی از درخت خرما استفاده می‌شود، اما در رومانی از گیاهانی بومی تالاب‌های همان منطقه استفاده می‌شود.

او می گوید: ایجاد پیمان خواهر خواندگی با بافق امکان پذیر است و باید بررسی شود که کدام یک از شهر‌های رومانی در زمینه فرهنگی و آداب و رسوم، شباهت بیشتری به این شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر رومانی این موضوع را در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته به تهران مطرح کرد.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی خواهر خواندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر رومانی، تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار داشت، در چهارمین بازی فینال با نتیجه سه بر یک مقابل کورونا براسوف شکست خورد تا تیم کورونا براسوف با کسب برد سوم قهرمان لیگ رومانی شود.

در این مسابقه ابتدا آرکادا گالاتی ست اول را با نتیجه 26 بر 24 از آن خود کرد. اما در ادامه تیم کورونا براسوف ست‌های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 19 برد و قهرمان لیگ رومانی در فصل شد.

بدین ترتیب کورونا براسوف سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و آرکادا گالاتی با جواد کریمی به کاپ اروپا خواهد رفت. آرکادا گالاتی قهرمان چندین دوره پیاپی لیگ رومانی بود که امسال با جواد کریمی نتوانست قهرمان شود.

گفتنی است در حالی که قهرمان این لیگ مشخص شده، جدال برای سومی همچنان ادامه دارد و تیم های راپید بخارست و دینامو بخارست از چند روز دیگر برای بار پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف رتبه سوم نیز مشخص شود. امیر غفور و علی اصغر مجرد در تیم راپید و محمد بربست در تیم دینامو بخارست حضور دارند.

دیگر خبرها

  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!