Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بیژن طاهری مدیر تیم استقلال درباره شرایط تیمش بعد از شروع تمرینات بیان کرد:‌ شرایط تقریباً مناسب است هرچند تا تکلیف روشن نشود نمی‌توان خیلی صحبت‌ها را مطرح کرد. در هفته جاری در حالی تمرین کردیم که ملی‌پوشان و بازیکنان خارجی خود را نداشتیم و با این وضعیت باید دو بازی عقب افتاده خود را هم برگزار کنیم، اما در هر صورت تصمیمی است که سازمان لیگ گرفته و با وجود شرایط سختی که داریم باید آن را بپذیریم، اما خارج از این صحبت‌ها شرایط تیم بد نیست و بعد از این مشکلاتی که به‌وجود آمد و بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شدند و این امر باعث شد تا هواداران و استقلالی‌ها نگران شوند؛ به‌تازگی وضعیت کمی بهتر شده و بچه‌ها به تمرینات برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که طی روزهای گذشته تست همه بازیکنان استقلال منفی اعلام شد تا در حضور حداکثری بازیکنان بتوانیم تمرینات را آغاز کنیم.

او ادامه داد: مشکل خاص دیگری وجود ندارد، ان‌شاءالله برای بازی مقابل هوادار و سپس پیکان دیدارهای عقب افتاده از سری رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی آماده می‌شویم، اما در هر صورت از لحاظ روحی و روانی وضعیت تا حدودی مناسب است و تقریبا می‌توانیم کم‌کم خود را آماده برگزاری رقابت‌های پیش‌رو کنیم. بالاخره بازیکنان وضعیت جدول و شرایط را می‌دانند و برای همین خیلی مصمم و جدی هستند تا رقابت‌ها دوباره آغاز شود. به محض اینکه تست بازیکنان منفی شد آنها در تمرینات حاضر شده و خودشان را برای بازی روز جمعه مقابل هوادار و سپس مقابل پیکان آماده می‌کنند.

مدیر تیم استقلال با گلایه از زمان دیدارهای معوقه تیمش گفت: اعتقاد داریم می‌شد کمی دیرتر برنامه‌ریزی‌ها برای دیدارهای بعدی استقلال انجام شود، چون قرار نبود که با این فاصله کم برای بازی‌های عقب‌افتاده‌مان برنامه‌ریزی شود. درخصوص ابتلای بازیکنان به کرونا، ما گناه و اشتباهی نکرده بودیم که بخواهند ما را به هر شکل ممکن متهم کنند و بگویند چون کوتاهی کردیم باید دو روز دیگر بازی کنیم و ۳ روز بعد هم بازی دیگر عقب افتاده را برگزار کنیم، این اتفاقی است که برای همه افتاده و خیلی‌ها امروز در کشور دوباره به کرونا مبتلا شده‌اند. در هر صورت این اتفاق برای استقلالی‌ها و بازیکنان این تیم ناخواسته بوده و دست ما نبود، ضمن اینکه همه می‌دانند کرونا عوارض و تبعات دارد و عوارض بعدی آنهایی که کرونا می‌گیرند خیلی بد و خطرناک‌تر است و اینکه الان قرار است دو بازی پشت‌سرهم برگزار کنیم لطمه و آسیبی بود که به استقلال خورد.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست بار دیگر نفرات استقلال کرونایی شوند، گفت: این یک امر ناخواسته بود و ما هم کاری نمی‌توانستیم بکنیم، هر کسی در این دنیا کرونا گرفته نمی‌داند که از کجا مبتلا شده و فقط مبتلا شده است و ما هم نمی‌دانیم. کرونا چیزی نیست که اعلام کند که من دارم تو را مبتلا می‌کنم یا فلان جا یقه‌ات را می‌گیرم، بله این اتفاق افتاد و به تیم ما و هواداران‌مان شوک وارد کرد. ما شرایط و وضعیت خیلی خوبی داشتیم، اما باز هم تاکید می‌کنم الان بچه‌ها مصمم هستند و تصمیم گرفتند تا ابتدا دو بازی عقب‌افتاده و سپس بازی‌های دور برگشت را با قدرت و با تمام انگیزه و قوا آغاز کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما معتقدم کرونا عوارض خاص خودش را دارد و همه آنهایی که کرونا گرفتند از عوارض بعد از کرونا هم آگاهی دارند. کرونای اصلی که ابتدا شیوع پیدا کرد خیلی قوی‌تر بود، اما سویه اُمیکرون آن یک مقدار ضعیف‌تر است اما در هر صورت امیدوارم این موضوع باعث نشود تا بچه‌های ما و تیم استقلال خدایی نکرده در تمرینات یا مسابقات پیش‌رو آسیب دیده و متضرر بشوند.

او درباره اینکه برخی بر این باورند موضوع ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا دروغ بوده تاکید کرد: متاسفم برای کسانی که این حرف‌ها را زدند، تیمی که در اوج قرار دارد و آماده مسابقه است و همه را شکست می‌داد و حریف می‌طلبید و با آن شرایط از مسجدسلیمان بازگشت و رقیبش را پرگل شکست داد به‌دنبال آن بود تا بازی‌های بعدی از راه برسد تا بقیه حریفانش را هم شکست بدهد. چرا باید در این شرایط بخواهد دست به این کارها زده و کرونانمایی کند تا بازی نکند؟ اصلا این صحبت‌ها با عقل جور درمی‌آید؟ این حرف‌ها توهین‌آمیز و چه بسا خنده‌دار باشد، به هر صورت هر حرفی را می‌زنند اما من معتقدم که شنونده باید عاقل باشد و آن کسی که این حرف را می‌شنود خودش می‌داند که استقلالی‌ها به‌صورت خودخواسته و عمدی این کار را نکردند و این گرفتاری‌ای بود که برای ما پیش آمد، البته نه فقط برای ما بلکه همه مردم امروز در معرض ابتلای دوباره به کرونا هستند تا جایی که حتی ملی‌پوشان هم به‌خاطر این موضوع از اردو دور شده و تیم‌ملی در غیاب چند تن از بازیکنان اصلی خود مقابل عراق بازی کرد و این روزها تمرینات خود را برای بازی با امارات دنبال می‌کند.

طاهری افزود: شنیدم که چند نفر از نمایندگان مجلس هم کرونا گرفتند، هرچند صحت این خبر را نمی‌دانم اما آیا آنها کرونانمایی کردند که به مجلس نروند؟! پس ‌ای‌کاش برخی‌ها انصاف را رعایت کنند و سپس صحبت کرده و نظر بدهند، اینطور نباشد که با اظهارات خود موجبات ناراحتی اعضای تیم و هواداران استقلال را فراهم کنند. تیم ما آماده و سرحال بود و اصلا این صحبت‌ها که مطرح می‌شود جایی در تیم ما ندارد. ما هرگز کرونانمایی نکردیم. تیم ما آماده و سرحال و ان‌شاءالله در دور برگشت رقابت‌ها نیز مثل دور رفت با قدرت در میادین حاضر شده تا در در پایان موفقیت و قهرمانی را جشن بگیریم.

طاهری درباره اینکه بازیکنان استقلال فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نداشتند، خاطرنشان کرد: ما هم از صعود تیم ملی خوشحال شدیم اما از این موضوع ناراحت هستیم. به‌خاطر اینکه بچه‌های ما و آنهایی که در تیم‌ملی هستند، لیاقت بازی در این تیم را دارند و آنهایی هم که در تمرینات هستند لیاقت حضور در اردو را دارند. استقلال همیشه در تیم‌ملی نماینده داشته است و اتفاقا بازیکنان این تیم نقش موثری را هم ایفا کرده‌اند، اما الان که با بهترین آمارها و رکوردها این تیم به‌عنوان صدرنشین قهرمان نیم‌فصل انتخاب می‌شود مگر می‌شود که در تیم‌ملی نماینده نداشته باشد؟ این یک موضوعی هست که امیدوارم نسبت به آن بازنگری شده و مربیان تیم‌ملی با دید بازتری به این موضوع نگاه کنند.

وی افزود: به‌طور مثال سیدحسین حسینی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ما در این چند سال به شمار رفته و در همین فصل جاری ۹ بار کلین‌شیت کرده است و حق او پوشیدن پیراهن تیم‌ملی است و به همین دلیل باید کادرفنی تیم‌ملی در تفکرات و نگاه خود نسبت به باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم بازنگری کرده و با یک نگاه بهتری به تیم ما نگاه کرده و به‌راحتی از انتخاب بازیکنان شایسته ما نگذرند، ما بازیکنان بزرگی داریم که لایق پوشیدن پیراهن تیم‌ملی هستند.

طاهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: معتقدم تیم صدر جدول باید در تیم‌ملی بازیکن داشته باشد و بازیکنش در ترکیب هم حضور داشته باشد. ما صدرنشین لیگ برتر و قهرمان نیم‌فصل هستیم و اتفاقا باید بازیکنان زیادی در اردوی تیم‌ملی داشته باشیم. الان دو بازیکن داریم که هر دو نفر هم ذخیره بودند، اما امیدوارم که در بازی با امارات حداقل از بچه‌های ما استفاده شود.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال گفت:هنوز چیزی معلوم نیست و هر موقع که اتفاقاتی در این زمینه بیفتد باشگاه اعلام می‌کند. فعلا اتفاقی نیفتاده و هر زمان خبری باشد مثل بابک مرادی خبر آن منتشر خواهد شد.

طاهری درباره شایعه اختلاف مجیدی و گابریل پین هم اضافه کرد: واقعا نمی‌دانم این صحبت‌ها را چرا مطرح می‌کنند. چه مشکلی می‌تواند وجود داشته باشد وقتی آنها همیشه با هم هستند. پین با خوبی و خوشی رفت و با خوبی و خوشی هم برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیژن طاهری استقلال استقلال بیژن طاهری بازیکنان استقلال صحبت ها عقب افتاده تیم ملی برای بازی رقابت ها دو بازی تیم ما بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان آلمانی که علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه تجمع اعتراض آمیز و بدون خشونت برگزار کرده‌اند از برخورد خشن پلیس و دستگیری‌های بسیاری از آنان از دولت و نیرو‌های نظامی این کشور گلایه‌مند هستند.

یکی از این دانشجویان آلمانی خطاب به دوربین می‌گوید: نمی‌گذارند اعتراض کنیم، بر سر ما فریاد می‌کشند، ما تهدید می‌شویم، زیرا با نسل‌کشی جاری در غزه مخافیم، پشتیبانی مالی زیادی وجود دارد که باعث از دست رفتن جان‌های بسیاری شده است. اینجا همه با هم علیه استعمار، فاشیسم و مهاجرت اجباری مردم غزه ایستاده‌ایم.

دانشجوی دیگری می‌گوید: ما از ۸ آوریل در اینجا در حال اعتراض علیه اشغالگران در کنار ساختمان مجلس و دفتر صداعظم آلمان هستیم، ۸ آوریل روزی بود که آلمان به دیوان بین‌المللی دادگستری رفت آن هم به اتهام کمک و تشویق به نسل‌کشی، امروز صبح به بهانه‌های واهی از چادرهایمان بیرون شدیم، خشونت پلیس علیه اعتراض مسالمت‌آمیز ما بیش از اندازه بود.

این فیلم را می‌توانید در زیر ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

به گزارش آنا، طی چند روز گذشته دانشجویان سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، هند، نیویورک، سوئد و ... علیه جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه دست به تظاهرات مسالمت‌آمیز زده‌اند اما با مقاومت و سرکوب شدید پلیس و نیروهای نظامی در این کشورها روبرو شده‌اند.

همچنین در فیلم زیر اساتید دانشگاه نیویورک مقابل نیروهای پلیس ایستاده‌اند تا از دسترسی آن‌ها به دانشجویان در جریان تجمع همبستگی با غزه جلوگیری کنند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال