Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حسین سلیمانی برادر بزرگ سردار شهید سلیمانی به عنوان مهمان ویژه در جشنواره ذوالفقار کرمان به بیان خاطراتی از برادر خود سردار سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی دریای عاطفه بود و اگر یکی از اعضای خانواده مریض می‌شد جرات نمی‌کرد بگوید مریض است زیرا سردار به شدت پیگیر بیماری وی بود و تمام مراحل درمان را پیگیری می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:در دوره راهنمایی ما شرایط مالی خوبی نداشتیم، ولی با این همه مهمان‌های زیادی به منزل ما می‌آمدند و حتی یک ماه می ماندند و این  باعث برکت بود.

به گفته حسین سلیمانی در روستای ما  مدرسه راهنمایی وجود داشت و بچه‌هایی از روستا‌های دیگه می‌آمدند و گاهی غذا نداشتند سردار سلیمانی غذایش را به مدرسه می برد و با بچه ها می خورد و گاهی حتی یک لقمه غذا به خودش هم نمی رسید و سردار خیلی به عاطفه بود.

به گفته او در سفری که سردار سلیمانی به سوریه می‌رفت مادرم خیلی بیمار بود و سه بار از دم در برگشت و در مقابل مادرم زانو زد و مادرم را بوسید، مرحله دوم کنار مادرم خوابید و لحظه سوم پای مادرم را بوسید وقتی سوار ماشین شد گفت لحظه‌ های آخر مادرم است مواظبش باشید و در سوریه دوبار تماس گرفت و لحظه‌ای که مادرم فوت کرد نمی‌دانستیم چطور به ایشان خبر بدهیم و به آقای قالیباف گفتیم تا  خبر بدهند آقای قالیباف تماس می گیرند و اطلاع می دهند باید برای یک کار واجب به ایران برگردید و شهید سلیمانی میگه کار مهمی دارم وقتی که آقای قالیباف اصرار کرد می گویند مادرم فوت کردند و پیغام می دهند به حسین بگو جنازه مادرم را نگه دارد تا من بیام و صحنه‌ای عجیبی بود واقعا به ما سخت گذشت.

حسین سلیمانی می گوید: در یک سفر به ایران با فرزندانش یکجا جمع شدند و ۴  نوه داشت یک دختر و پسر از پسرش و یک دختر و پسر از دخترش و خیلی به نوه‌ها وابسته بود این اواخر بچه‌ها را زیاد تحویل نمی‌گرفت که به آن‌ها وابسته نشود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید سلیمانی خاطرات سردار سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان