Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – هرچند رئیس فدراسیون فوتبال در اظهارات روز‌های اخیر خود با قاطعیت از ادامه همکاری فدراسیون با دراگان اسکوچیچ خبر داده، اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود طیفی در فدراسیون فوتبال معتقدند حالا که پروسه صعود به جام جهانی طی شده باید موضوع ادامه همکاری تیم ملی فوتبال با اسکوچیچ به شکل جدی بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چنین موضوعی پس از صعود تیم ملی در مرحله قبلی نیز مطرح شد و برخی مدعی شدند پس از پایان مسابقات مقدماتی در بحرین در مرحله نخست، تعدادی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ از مربیگری تیم ملی بودند تا فرد جدیدی هدایت تیم ملی را برعهده گیرد، اما پس از گذشت چند هفته از بازگشت تیم ملی از بحرین سرانجام اسکوچیچ و عزیزی خادم به توافق رسیدند که همچنان این همکاری ادامه داشته باشد.

حالا نیز پس از صعود قطعی شدن به جام جهانی، دوباره این موضوع مطرح شده و برخی چهره‌ها در فدراسیون فوتبال مخالفت ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی هستند و همچنان از حضور یک مربی طراز اول به جای اسکوچیچ صحبت می‌کنند که البته برخی پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی نیز از این موضوع استقبال کردند، اما از آنجا که رئیس فدراسیون فوتبال یقین دارد هرگونه تغییری در کادرفنی تیم ملی می‌تواند او را وارد چالشی جدید کند فعلاً به هیچ عنوان به سراغ این مساله نرفته و ترجیح می‌دهد همکاری با اسکوچیچ را ادامه دهد.

البته عزیزی خادم حتی اگر تمایل به استخدام یک مربی طراز اول داشته باشد نیز فعلاً با توجه به بی‌پولی مزمن در مجموعه مدیریتی خود قادر نیست این کار را انجام دهد، چون انتخاب سرمربی بزرگ برای هدایت تیم ملی در وهله نخست نیاز به بودجه‌ای قابل توجه دارد و در کنار آن باید هزینه سنگینی برای لجستیک تیم ملی پرداخت کند، اما با وجود فردی نظیر اسکوچیچ هیچ یک از این پیش نیاز‌ها ضروری نیست، چون اسکوچیچ برای حفظ موقعیت خود در تیم ملی و حضور در جام جهانی حاضر است با تمام شرایط فدراسیون فوتبال کنار بیاید.

شاید اگر هر مربی دیگری طرف حساب عزیزی خادم بود بابت نبود بازی‌های تدارکاتی به شکل جدی با مدیریت فدراسیون فوتبال وارد چالشی بزرگ می‌شد، اما او نه تنها به این مساله اعتراضی نکرد بلکه به شکل کاملاً هدفمند پیرو سیاست‌های رئیس فدراسیون فوتبال بود تا گرفتار تنش با رئیس نشود. به همین دلیل بسیار بعید است مخالفان اسکوچیچ بتوانند پروسه برکناری او از کادر فنی تیم ملی را با موفقیت به پایان برسانند.

مگر اینکه در این بین اتفاق خاصی رخ دهد تا رئیس فدراسیون از بابت درآمد پایدار مطمئن شود آن وقت شاید او نیز با برکناری اسکوچیچ موافقت کند؛ در غیر اینصورت به دلیل آنکه اسکوچیچ کاملاً با او همراه شده و تمام و کمال فرمان‌بردار رئیس است در حاشیه امنیت کامل قرار دارد. بیشتر بخوانید: منیعی: برای موفقیت در جام‌جهانی باید یک سرمربی باتجربه‌تر داشته باشیم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون عزیزی خادم جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی