Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شرایط تیم پرسپولیس و این باشگاه همچنان در حالت بحرانی است. نقل و انقتالات چند روزی است که شروع شده اما در این باشگاه هیچ اثری از جذب بازیکن دیده نمی شود. یکی از شروط یحیی گل محمدی که چند روز است از رفتن به تمرین امتناع می کند همین بود که برای نقل و انتقالات موانع مالی برطرف شود اما همچنان باشگاه برای حل مشکلات خودش مانده و جذب بازیکن فعلا در اولویت های بعدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخپوشان خواستار زمین تمرین مناسب شده بود که البته در این زمینه مسئولان این باشگاه رایزنی های زیادی با شرکت ملی نفت داشته اند تا زمین تهرانسر در اختیار قرمزپوشان قرار گیرد اما ظاهرا وزارت نفت خیلی موافق این موضوع نیست. این طور که خبرنگار فارس پیگیری کرده مسئولان این وزارتخانه معتقدند که برای اجاره بهای این زمین باید کار کارشناسی انجام شود و اینکه چرا کارشناسی بابت این موضوع نمی شود مشخص نیست و همین باعث شده تا توافقات باشگاه پرسپولیس با مسئولان زمین تهرانسر در حد موارد ابتدایی باقی بماند. اگر وزارت نفت با باشگاه پرسپولیس در این زمینه همکاری کند و هر چه زودتر خواسته خود را برای اجاره بها عنوان کند تکلیف زمین تمرین این تیم مشخص می شود.

از سوی دیگر قرار بود امروز هم بخشی دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود که اگر هم آن پرداخت شود پرداختی های این باشگاه باز به 50درصد مطلوبی که گل محمدی مدنظرش بود نمی رسد.

این طور که از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد امروز هم تا این لحظه از پرداخت پول خبری نیست و مشخص نیست رضا درویش مدیرعامل این باشگاه قرا است چطور این مسائل را حل کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مطالبات مالی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش فارس، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

ساعت۱۳ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان  به دلیل پرواز دیر هنگام این تیم به تهران به نشست خبری نمی رسد.

مسابقه دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری